بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی The Ants

بررسی بازی The Ants

اگر از طرفداران بازی های استراتژیک هستید و به دنبال یک تجربه‌ی متفاوت می‌گردید، با ما در این بخش همراه باشید تا به معرفی و بررسی بازی The Ants بپردازیم.

بررسی بازی The Ants

داستان بازی The Ants: Underground Kingdom‏ با مورچه‌ی ملکه‌ای شروع می‌شود که قصد دارد کلونی جدیدی بر پا کند و شما باید در این راه به او کمک کنید. ساخت کلونی با شش مورچه کارگر شروع می‌شود و اولین وظیفه‌ی شما حفاری مسیرهای جدید و گسترش اندازه‌ی کلونی است.

گیم‌پلی به سطوح مختلف تقسیم شده و در هر سطح شما تجربیات جدیدی خواهید داشت؛ مثلا در سطح اول با اضافه شدن تعداد مورچه‌های کارگر می‌توانید بعضی از آن‌ها را موظف کنید تا از لاروها نگهداری کنند و جمعیت کلونی را بالا ببرید و در سطح دوم باید برگ‌های درون کلونی را جمع آوری کنید تا غذای لاروها تامین شود.

این تجربیات به صورت لیستی از وظایف در بازی ظاهر می‌شود و با انجام دادن هر یک از این کارها، امتیاز دریافت می‌کنید. هنگامی که تمام کارهای موجود در لیست را انجام بدهید، تعدادی آیتم گیرتان می‌آید و گاهی هم  به عنوان جایزه کل روند بازی برای مدت مشخصی سریع‌تر از حالت معمول پیش می‌رود.

این مطلب را هم ببینید
تاریخ برگزاری رویداد جدید ایکس باکس سری ایکس اعلام شد

کمی که در بازی پیشرفت کنید، می توانید سطح مورچه ملکه را ارتقا بدهید. با این کار سرعت زاد و ولد در کلونی بیشتر می‌شود و متعاقبا نیاز به غذا و مورچه‌های کارگر هم بیشتر خواهد شد بنابراین باید تمام تلاشتان را به کار بگیرید تا تعادل حفظ شود.

البته غذا تنها چیزی نیست که پایداری کلونی شما را تهدید می‌کند چون ممکن است در طی حفاری سر و کله‌ی حشرات دیگری هم پیدا شود که دشمن مورچه‌ها هستند. پس باید یک گارد دفاعی تشکیل بدهید و آن را را به سراغ دشمنان بفرستید تا خطر رفع شود وگرنه ممکن است جان تمام اعضای کلونی به خطر بیفتد.

در کل می‌توان گفت که پیشرفت در  بازیThe Ants: Underground Kingdom   به مهارت‌های شما در استفاده از کنترل‌ها و سرعت عمل هیچ ربطی ندارد و کاملا وابسته به استراتژی است. تصمیمات شما درباره ی اینکه با کلونی‌های دیگر متحد شوید یا نه، جمعیت را تا چه حد افزایش دهید و کلونی را چقدر گسترش بدهید در کنار هم نتیجه را مشخص می‌کنند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های لینوکس

علاوه بر این، ایونت‌هایی هم در بازی برگزار می‌شوند که هیجان بالایی دارند و به شما اجازه می‌دهند تا با بازیکنان دیگر مقابل هم قرار بگیرید و در کنار دریافت جوایز فراوان، قدرت کلونی خود را  هم بسنجید. به یاد داشته باشید که هر ایونت قوانین به خصوصی دارد و پس از مدت محدودی هم به پایان می‌رسد.

با در نظر گرفتن کیفیت خوب گیم‌پلی، طراحی بصری مناسب و جزئیات دیگر می توان گفت که بازی The Ants: Underground Kingdom‏ ارزش امتحان کردن را دارد و می‌تواند به عنوان یک بازی استراتژیک تجربه‌ی جالبی را برای بازیکنان رقم بزند. بازی فعلا برای سیستم عامل اندروید در دسترس است و احتمالا برای iOS هم منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *