اخبار تکنولوژی

معرفی کیبورد گیمینگ مکانیکی تسکو gk8130

کیبورد گیمینگ مکانیکی تسکو

کیبورد گیمینگ مکانیکی تسکو بسیار منحصر به فرد است. صفحه‌کلیدهای بازی افزودنی‌های عالی برای هر میز کار هستند. بسیاری از آنها زیبایی شناسی عالی دارند. و اگر شما یک گیمر هستید، عملکرد اضافه شده کیبوردهای بازی مطمئنا به شما کمک می کند تا تجربه بازی بهتری را به شما ارائه دهد. اگر می خواهید بیشتر با کیبورد گیمینگ مکانیکی تسکو آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

آیا کیبوردهای بازی برای تایپ خوب هستند؟

صفحه کلیدهای بازی از اجزای اصلی مشابه با سایر صفحه کلیدهای مکانیکی معمولی استفاده می کنند، بنابراین باید برای تایپ کردن نیز احساس خوبی داشته باشند، اگرچه استثناهایی وجود دارد. برخی از کلیدهای صفحه کلید که برای بازی طراحی شده اند بهترین گزینه برای تایپ نیستند. کاربران روزمره ممکن است طراحی صفحه کلیدهای بازی را بیش از حد بدانند. اما به طور کلی، یک کیبورد گیمینگ با طراحی خوب باید بتواند تجربه تایپ خوبی را نیز ارائه دهد.

کیبورد گیمینگ مکانیکی تسکو

در این مقاله، ما عمیق‌تر به کیبوردهای بازی می‌پردازیم و همچنین آن‌ها را با کیبوردهای معمولی دیگر مقایسه می‌کنیم. همچنین صفحه‌کلیدهای بازی را با صفحه‌کلیدهای سفارشی مقایسه می‌کنیم تا ببینیم چقدر خوب می‌مانند.

تنها چیزی که یک صفحه کلید را برای تایپ عالی می کند، بازخوردی است که می دهد. صرف نظر از نوع صفحه کلیدی که استفاده می کنید، کلیدها باید هنگام فشار دادن آن ها احساس رضایت کنند. کیبورد گیمینگ مکانیکی تسکو برای بازی مناسب است.

آیا این صفحه کلید انعطاف پذیر است؟

اگر از صفحه کلیدی با قابلیت انعطاف پذیریاستفاده می‌کنید، احتمالاً آهسته‌تر تایپ می‌کنید و اشتباهات بیشتری مرتکب می‌شوید. با این حال، اگر صفحه‌کلیدی دارید که به شما امکان می‌دهد هر ضربه کلید را حس کنید، می‌توانید کارآمدتر تایپ کنید و خطاهای کمتری داشته باشید. صفحه کلیدهای مکانیکی با سوئیچ های لمسی اغلب چنین حسی را ایجاد می کنند. با این حال، انواع دیگر سوئیچ ها مانند سوئیچ های خطی یا حتی انواع دیگر صفحه کلید مانند کیبورد ممبران و چیکلت نیز می توانند تجربه تایپ خوبی را ارائه دهند.

قبل از اینکه به بحث خود ادامه دهیم، اجازه دهید ابتدا تفاوت بین کیبوردهای معمولی و کیبوردهای بازی را مورد بحث قرار دهیم. همانطور که از نام آنها پیداست، صفحه کلیدهای بازی در درجه اول برای پاسخگویی به نیازهای گیمرها طراحی شده اند. هر جزء برای بهترین عملکرد بازی ممکن بهینه شده است.

این مطلب را هم ببینید
مشخصات جدید +Galaxy Buds سامسونگ

چندین مورد برای کیبوردهای بازی در نظر گرفته شده است. بیشتر کیبوردهای بازی مدرن دارای یک ضریب فرم کوچکتر هستند تا امکان حرکت بهتر ماوس را فراهم کنند. ارتفاع و ارگونومی کیبورد نیز برای میز اکثر گیمرها بهینه شده است. کیبورد گیمینگ مکانیکی تسکو این روزها بسیار محبوب شده است.

آیا کیبوردهای بازی می توانند تجربه تایپ خوبی را ارائه دهند؟

و مهمترین جنبه صفحه کلیدهای بازی، انتخاب سوئیچ است. اکثر صفحه کلیدهای بازی مکانیکی مجهز به یک سوئیچ سریع مانند یک سوئیچ خطی یا یک سوئیچ نوری هستند. این به صفحه کلید اجازه می دهد تا به محض ثبت، فوراً کلیدها را ارسال کند.

کیبورد گیمینگ مکانیکی تسکو

علاوه بر این، صفحه کلیدهای بازی دارای ویژگی های اضافی مانند توانایی برنامه ریزی هر کلید و همچنین توانایی برنامه ریزی ماکرو هستند. این می تواند به ایجاد میانبرهای درون بازی کمک کند و همچنین می تواند برای حرفه ای های خلاق مانند ویرایشگرهای ویدیو مفید باشد.

علیرغم اینکه صفحه کلیدهای بازی عمدتاً برای بازی طراحی شده اند، اما بسیاری از کیبوردهای بازی نیز تجربه تایپ بسیار خوبی را ارائه می دهند. دلیل اصلی این امر این است که اکثر صفحه کلیدهای بازی نیز از اجزای مشابه صفحه کلیدهای مکانیکی معمولی استفاده می کنند. کیبورد گیمینگ مکانیکی تسکو می تواند قابلیت های متعددی نیز داشته باشد.

به عنوان مثال، صفحه کلیدهای زیادی وجود دارند که مجهز به سوئیچ های لمسی یا کلیدهای کلیکی هستند که توسط تایپیست ها ترجیح داده می شوند. برخی از صفحه‌کلیدهای بازی یک PCB با تعویض داغ نیز ارائه می‌کنند، به این معنی که می‌توانید سوئیچ‌های خود را در آن قرار دهید و آن را برای بهترین تجربه تایپ تنظیم کنید.

صفحه کلید بازی در مقابل صفحه کلید سفارشی

البته همه کیبوردهای بازی برای تایپیست ها بهترین نیستند. برخی از صفحه کلیدهای بازی می توانند دارای طرح بندی عجیب و غریب باشند که برای بازی های خاص طراحی شده است. آنها می توانند به شما کمک کنند سریعتر به میانبرهای خود دسترسی پیدا کنید، اما ممکن است تایپ سریع آن غیرممکن باشد.

این مطلب را هم ببینید
بهترین مانیتورهای خمیده سامسونگ برای گیم

همچنین، برخی از کیبوردهای بازی کوچکتر مانند صفحه کلیدهای 60% ممکن است برای تایپیست ها بهترین نباشند. این صفحه کلیدها معمولاً برخی از کلیدها مانند کلیدهای جهت دار را ندارند. برخی از انواع این طرح‌بندی نیز می‌توانند شیفت سمت راست را کوچک‌تر کرده و «؟» را انتقال دهند. کیبورد گیمینگ مکانیکی تسکو نیز قابلیت انتقال را دارد.

اما به طور کلی، بیشتر کیبوردهای بازی از برندهای بزرگی مانند لاجیتک و ریزر به اندازه کافی برای تایپ مناسب هستند. اگر قصد دارید کیبوردهای بازی را هم برای بازی و هم برای تایپ تهیه کنید، پس نباید نگران داشتن تجربه تایپ پایین تر باشید.

اما با این گفته‌ها، می‌توانید یک صفحه کلید سفارشی را نیز برای بهترین تجربه تایپ و بازی انتخاب کنید. اینها برای همه مناسب نیستند، اما یک پله بالاتر از صفحه کلیدهای بازی معمولی شما هستند.

آیا این کیبورد می تواند انتخاب مناسبی باشد؟

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، تا زمانی که صفحه کلید بازی به خوبی طراحی شده باشد، می تواند انتخاب خوبی برای تایپ نیز باشد. با این حال، صفحه کلیدهای بازی همیشه محدودیت های خود را خواهند داشت.

کیبوردهای بازی، بردهای تولیدی معمولی هستند که در یک کارخانه ساخته می شوند. این بدان معناست که سازندگان نمی توانند جزئیات دقیقی مانند روانکاری سوئیچ و تثبیت کننده را بکار گیرند. در نتیجه، برخی از نواقص مانند کلیدهای ناهموار یا صدای تند تثبیت کننده را خواهید دید.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با کیبورد گیمینگ مکانیکی تسکو آشنا کنیم. البته، اگر به اندازه کافی شجاع باشید که صفحه کلید خود را باز کنید و گارانتی خود را باطل کنید، می توانید برخی از این مشکلات را برطرف کنید. یا اگر یک صفحه کلید بازی با قابلیت تعویض داغ دارید، می توانید برخی از این مشکلات را خودتان برطرف کنید. اما به طور کلی، هنوز چیزی در تجربه تایپ شما کم خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *