اخبار تکنولوژی

معرفی گوشی تاشو W22 5G سامسونگ

گوشی تاشو W22 5G سامسونگ

گوشی های تاشو، یکی از جذاب ترین انواع گوشی هایی می باشد، که به نوعی طراحی آن با نسل قدیم گوشی های اولیه، و گوشی های هوشمند امروزی ترکیب شده است. سامسونگ بار دیگر قول یک رونمایی جذاب از به روزترین گشوی تاشو دنیا را داده، که قرار به زودی شاهد آن باشیم. این گوشی تاشو W22 5G سامسونگ نمونه تکامل یافته ای از سطح تکنولوژی است، که قرار با آن رو به رو شویم.

بررسی گوشی تاشو W22 5G سامسونگ

سامسونگ در سال گذشته نمونه ای از مدل گوشی های تاشو را به نام زد فولد 3 طراحی و روانه بازار کرد. در آن سال هم این گوشی مورد محبوبیت عده زیادی مخاطبین قرار گرفت. زیرا آن ها داشتند با سبک جدیدی از گوشی های تاشو توسط یک برند معتبر رو به رو می شدند. امسال نیز سامسونگ با طراحی بهترین و جدیدترین نوع گوشی تاشو، چشم همگان را به سمت خود جذب کرده است. البته خبرهایی راجع به اینکه این گوشی در ظاهر و مشخصات فنی تا حدودی شبیه به قبلی می باشد، منتشر شده است، که این جای تعجب ندارد، زیرا سامسونگ قصد داشته تا سطح بالاتری از آن گوشی را ولی شبیه به آن طراحی و تولید کند.

با این وجود باز هم گوشی تاشو W22 5G سامسونگ که به زودی قرار شاهد رونمایی رسمی از آن باشیم، مورد توجه مخاطبین زیادی قرار گرفت. این گوشی طراحی بی نظیری از سامسونگ است، که قطعا مدت ها برای آن زحمت کشیده شده، و برای اطمینان از صحت مقاومت و کارایی آن آزمایشات پیشرفته ای را به روی آن انجام داده اند. این گوشی هوشمند و جذاب، با یک طراحی فوق العاده توانسته ذوق بسیاری از طرفدارن دو آتیشه سامسونگ را به وجد آورد. مطمئنا الان تا تاریخی که بابت منتشر کردن این گوشی ثبت شده، مخاطبین زیادی دست به سینه منتظر نشسته اند، تا بتوانند به عنوان اولین نفرها این گوشی را از آن خود کنند.

گوشی تاشو W22 5G سامسونگ

مشخصات گوشی تاشو W22 5G سامسونگ

یکی از مهم ترین مشخصات این گوشی تاشو جذاب، تراشه اسنپدراگون آن است، که دارای تراشه 888 می باشد. همچنین نمی توان رم داخلی 16 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی 512 آن را نادیده گرفت. از آنجایی که حافظه و رم از مهم ترین جزئیات در یک تلفن همراه به حساب می آید، سامسونگ به سبک ایده آلی آن را ارائه داده است. یکی دیگر از خصوصیات عالی آن، صفحه نمایشگر داخی 7.6 اینچ و بیرونی 6.2 می باشد، که وضوح تصویر باورنکردنی و زنده ای را برای کاربران به نمایش می گذارد. همچنین لایه ای محکم و مقاوم از جنس گوریلا گلس، به روی نمایشگرهای این گوشی کشیده شده، که آن را در مقابل همه چیز مقاوم جلوه می دهد.

این مطلب را هم ببینید
مانیتور گیمینگ Zowie XL2746S توسط BenQ معرفی شد

گوشی تاشو W22 5G سامسونگ دارای یک دوربین زیر نمایشگر می باشد، که می توانید خودتان به وضوح با در دست گرفتن این دستگاه آن را ببینید. همچنین از سیستم اصلی 3 دوربینه بی نظیری بهره مند شده است، که می توانید زیباترین و زنده ترین تصاویر را به یادگار ثبت کنید. همانطور که می دانید، باتری از مهم ترین بخش هر گوشی به حساب می آید، به این ترتیب این تلفن همراه جذاب، از یک باتری قدرتمند با ظرفیت 4400میلی آمپر بر ساعت ساخته شده است، که از فناوری شارژ سریع نیز به صورت ایده آلی پشتیبانی خواهد کرد. باقی مشخصات این گوشی هنوز منتشر نشده، ولی به زودی می توانید خودتان از آن ها آگاه شوید، زیرا دیگر چیزی به تاریخ این رونمایی هیجان انگیز باقی نمانده است. گوشی سامسونگ تاشو، نمونه جذاب ترین تلفن همراهی است که هر فرد می تواند در دست داشته باشد.

چه تاریخی قرار از گوشی تاشو W225G سامسونگ رونمایی شود؟

همانطور که بارها ذکر شد، چیزی تا زمان رونمایی و معرفی از گوشی تاشو W22 5G سامسونگ باقی نمانده است. به این ترتیب مژده من به شما این است که دقیقا دو روز دیگر، یعنی در تاریخ 13 اکتبر (21 مهر 1400) می توانید شاهد یک رونمایی حیرت انگیز و جذاب از این طراحی سامسونگ توسط چین باشید. مطمئنا این خبری هیجان انگیز برای مخاطبین سامسونگ و علاقه مندان این گوشی می باشد، که تاکنون صبر کرده اند. شاید اگر تنها نام یک گوشی تاشو هوشمند به میان می آمد، ولی باز هم تصویری از آن نمی دیدیم، امکان تصور این گوشی برایمان امکان نداشت، ولی سامسونگ با رونمایی از این تلفن همراه به همگان ثابت کرد که می تواند در بهترین جایگاه تولید گوشی های سامسونگ قدم بردارد.

این مطلب را هم ببینید
NFC چیست و چه کاربردی دارد؟

گوشی تاشو W22 5G سامسونگ

تا قبل از آنکه سامسونگ به ارائه انواع گوشی های تاشو و سپس گوشی تاشو W22 5G سامسونگ بپردازد، شاهد گوشی های تاشو بودیم، که لولای آن از پیچ و مهره ساخته شده بود و قابل رویت بود، ولی در این گوشی، شاهد یک ال سی دی یکپارچه عالی و چشمگیر در بخش لولای آن هستیم، که با سایر بخش های نمایشگر همخوانی دارد، و زمانی که گوشی کاملا باز می شود، اصلا امکان اینکه ممکن این تلفن تا شود، وجود ندارد، و به چشم دیده نمی شود. پس در تاریخ ذکر شده، منتظر رونمایی این گوشی باشید.

قیمت گوشی تاشو W22 5G سامسونگ به چه صورت محاسبه شده است؟

بهتر بدانید که با توجه به اخبار منتشر شده، برای این گوشی قیمتی حدود 2949 هزار دلار در نظر گرفته شده است. البته لازم به ذکر که ممکن این خبر راجع به قیمت این گوشی صحت نداشته باشد، و قیمت دیگری برای آن در نظر گرفته شده باشد. اما بهتر بدانید با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که برای این گوشی در نظر گرفته شده، ممکن نیست هزینه پایینی برای آن در نظر گرفته شود. پس خودتان را برای هر چیزی آماده کنید. البته اگر طرفدار پر و پاقرص گوشی تاشو W22 5G سامسونگ باشید، قیمت برایتان فرقی نمی کند و تنها کیفیت و کارایی و جذابیت آن را مدنظر قرار می دهید.

نتیجه گیری

سامسونگ طراحی های زیادی را روانه بازار می کند، که یکی بر دیگری ارجحیت دارد و بهتر است. ولی چیزی که مهم، این که تمام مدل های طراحی های سامسونگ به نوبه خود و در زمان خود بی نقص و عالی هستند. به این ترتیب خودتان را بهتر برای مواجه شدن با رونمایی گوشی تاشو W22 5G سامسونگ در 21 مهر آماده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *