بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی و فیلم برداری

معرفی گیمبال دوربین zhiyun tech crane 2s

معرفی گیمبال دوربین zhiyun tech crane 2s

کمپانی ژیون تک گیمبال دستی Zhiyun-Tech CRANE 2S Handheld Stabilizer را به بازار عرضه کرده است. که مورد استقبال بسیاری از کاربران واقع شده است. با ما همراه باشید تا در این مقاله به طور اجمالی آن را بررسی کنیم. 

گیمبال ژیون تک crane 2s handheld 

این گیمبال دارای سه محوره است و وزن بسیار مناسبی دارد که بسیار کاربردی است.  گیمبال دستی Zhiyun-Tech CRANE 2S Handheld Stabilizer برای دوربین‌های DSLR که وزنی تا حدود 3.1 کیلوگرم دارد قابل استفاده است. این گیمبال یک لرزشگیر باکیفیت است که قیمتی مناسب دارد. با خرید این گیمبال می‌توانید یک تجربه فوق‌العاده در فیلم برداری و عکاسی را برای خود به ارمغان آورید. گیمبال Zhiyun-Tech CRANE 2S Handheld ویژگی‌های زیادی دارد که در ادامه با هم بررسی می‌کنیم. 

 

 ویژگی های گیمبال دستی ژیون تک CRANE 2S Handheld Stabilizer

کمپانی ژیون این گیمبال را با توجه به استانداردهای جهانی طراحی کرده است به همین دلیل خیلی راحت می‌توانید دوربین خود را به حالت تعادل روی آن قرار دهید و از دوربین استفاده کنید. این گیمبال یک موتور فوکوس دارد که کنترل آن در حین فیلم‌برداری، به وسیله چرخی است که روی گیمبال متصل است. همچنین این موتور فوکوس قابل کنترل از راه دور نیز می‌باشد.  این گیمبال قابل استفاده برای همه لنزهاست پس تفاوتی نمی‌کند چه لنزی داشته باشید. با توجه به وزن مناسب این گیمبال، حمل‌ونقل و جا‌به‌جایی آن راحت می‌باشد‌. برای اتصال دوربین به گیمبال خیلی راحت می‌توانید از کابل‌های USB استفاده کنید و با انجام تنظیمات ساده قادر خواهید بود بدون احتیاج به موتور خارجی، فوکوس مستقیم دوربین کنترل کنید. گیمبال دستی ژیون تک CRANE 2S Handheld انعطاف‌پذیری بسیار بالایی دارد به همین دلیل کار با آن راحت است. همچنین کسانی  که تجربه ریادی در استفاده از گیمبال‌های گوناگون را ندارند هم قادرند به راحتی از گیمبال دستی Zhiyun-Tech CRANE 2S Handheld  استفاده کنند.با توجه به تنظیماتی که در این گیمبال وجود دارد می‌توانید گیمبال را شخصی‌سازی کرده و متناسب با کار خود تنظیمات را تغییر دهید.

معرفی گیمبال دوربین zhiyun tech crane 2s

 مشخصات فنی گیمبال دستی ژیون تک  CRANE 2S Handheld 

این گیمبال دارای یک موتور فوکوس است. که به کمک آن می‌توانید فوکوس و بزرگنمایی را کنترل کنید. با توجه به وجود آپشن چرخش ۳۶۰ درجه در این گیمبال، برای فیلم‌برداری در محیط‌های مختلف دست‌تان باز است و می‌توانید خلاقانه عمل کنید.  چرخش این گیمبال  دارای سرعت 120 درجه بر ثانیه است که عددی نسبتا عالی است. فرنکانس بی‌سیم این گیمبال ۲.۴ هرتز است. پروتکل بی‌سیم گیمبال کرین ۲ اس از سری 4.0 بلوتوث است.این گیمبال دارای باتری‌ای از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 2000 میلی آمپرساعت است. باتری این گیمبال شما را قادر می‌سازد تا ۱۸ ساعت بدون احتیاج به شارژ مجدد از آن استفاده کنید. 

 

کاربردهای گیمبال ژیون تک Crane 2s handheld

از گیمبال کرین ۲ اس در موارد مختلفی می‌توان استفاده کرد که از جمله آن فیلم‌برداری با دوربین‌های دیجیتال است‌. هنگامی که می‌خواهید فیلم‌برداری کنید استفاده از گیمبال کار شما را بسیار راحت‌تر می‌کند. این گیمبال قابلیت‌ها و انعطاف‌پذیری بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. این ویژگی‌ها باعث می‌شود فیلم‌برداری شما ساده‌تر و خلاقانه‌تر شود. پس اگر شما هم در زمینه فیلم‌برداری فعالیت می‌کنید و یا به طور شخصی زیاد فیلم می‌گیرید حتما به یک گیمبال احتیاج دارید. با توجه به ویژگی‌های این گیمبال پیشنهاد ما به شما گیمبال دستی ژیون تک CRANE 2S است.  برای دوربین‌های گوناگون شما قادرید فوکوس دیجیتال را کنترل کنید و گیمبال دستی ژیون تک Zhiyun-Tech CRANE 2S Handheld را با توجه به تنظیمات دلخواه شخصی‌سازی کنید. سه محوره بودن این گیمبال علاوه بر افزایش امنیت دوربین امکان چرخیدن به شکل 360 درجه را نیز برای شما فراهم می‌کند.

 

اهمیت بازدهی در محل
 CRANE 2S دارای سیستم جدید FlexMount است که فرآیند راه اندازی را بسیار ساده کرده و در عین حال دوربین شما را با یک مکانیزم ایمنی مضاعف ایمن می کند. شما حتی می توانید محکم بودن قفل ایمنی را تنظیم کنید تا با نیازهای خاص شما مطابقت داشته باشد.
شات‌های عمودی به راحتی انجام شد
با توجه به اینکه ترافیک موبایل برتری پیدا می کند ، می توان پیش بینی کرد که فیلمبرداران درخواستهای بیشتری در مورد محتوای عمودی دریافت کنند. CRANE 2S به طور استاندارد با سوئیچ سریع عمودی و دستگیره ایمنی برای عکاسی عمودی با کیفیت بالا ارائه می شود.
این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین دوربین های حرفه ای بدون آینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *