بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی با موبایل, عکاسی و فیلم برداری

معرفی گیمبال موبایل Zhiyun tech smooth Q3

Zhiyun thech smooth -Q3
اینبار با معرفی یک گیمبال موبایل از کمپانی ژیون تک کنار شما هستیم. در این مقاله می‌خواهیم گیمبال موبایل ژیون تک Smooth Q3 را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

گیمبال موبایل Zhiyun tech smooth -Q3

این گیمبال دارای یک طراحی هنری و سیستم هوشمندانه است که با استفاده از آن می‌توانید یک تجربه فوق‌العاده در تصویربرداری با موبایل را کسب کنید. برای کسب این تجربه فقط کافی‌ست موبایل خود را به گیمبال وصل کنید تا تفاوت چشم‌گیر در فیلم‌برداری را مشاهده کنید. گیمبال smooth Q3 دارای یک باتری 1500 mAh است که تا 15 ساعت انرژی را تامین می‌کند. جنس این گیمبال حالتی پلاستیک مانند دارد

 مشخصات گیمبال موبایل Zhiyun-Tech Smooth-Q3

این گیمبال دارای سه محور است که به صورت جمع‌وجور و فشرده طراحی شده است. یک گیمبال خوش دست که به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین دارای سه‌پایه است که می‌توانید به طور رومیزی از آن استفاده کنید. این گیمبال به صورت جمع شونده طراحی شده است که به شما در حمل و جابه‌جایی آسان کمک می‌کند. خیلی راحت در هر مکانی می‌توانید آن را به همراه داشته باشید و تمام لحظات جذاب را ثبت کنید. دکمه‌های گیمبال smooth-Q3 طراحی آرگونومیک دارد که با یک دست می‌توان با آن کار کرد.

تجهیزات داخل جعبه گیمبال ژیون تک Smooth-Q3

با بازگشایی جعبه این گیمبال می‌بینید که به همراه گیمبال و سه پایه، یک عدد کیف محافظتی، یک کابل USB و یک بند دستی نیز وجود دارد.

گیمبال کمبو  ژیون Zhiyun-Tech Smooth-Q3

این گیمبال 3 محوره برای گوشی های دازای وزن 280 گرم و عرض 5.5 تا 9 سانتی مترمناسب است. همچنین دارای LED قابل چرخش با سه سطح میزان روشنایی و  باتری داخلی با ظرفیت 15 ساعت است. در پک کمبو یک گیمبال اسموت کیو 3، کیف هارد، سه پایه رومیزی، کابل شارژ و مچ بند وجود دارد.

بدون لرزش لحظات‌تان را ثبت کنید.

گیمبال Zhiyun-Tech Smooth-Q3، دارای سیستم کنترل ثبات 3 محوره است که پایداری این دستگاه را بالا برده و ویدیو و استریم زنده را بدون هیچگونه لرزشی ثبت می‌کند. این ویژگی، در زمان عکاسی و فیلم‌برداری ورزشی باعث به ثبت نتایج واضح می‌‌گردد.
Zhiyun thech smooth -Q3

روشنایی گیمبال Smooth Q3

این گیمبال دارای یک چراغ چرخشی یکپارچه 4,300k است. این قابلیت باعث می‌شود روشنایی در همه زاویه‌ها تامین شود. این چراغ  سه سطح تابش دارد که می‌توان آن را تنظیم کرد و از 180 درجه ساپورت می‌کند.

کنترلر ژست در گیمبال موبایل ژیون تک

اگر به سختی با این گیمبال از خودتان عکس می‌گیرید و برای ژست‌تان نیاز است که دست‌تان آزاد باشد قادرید از حالت ژست در گیمبال استفاده کنید. برای اینکار باید ژست مورد نظر خود را انتخاب کنید و وقتی آن ژست را انجام می‌دهید عکس شما ثبت می‌شود.

برنامه Instant Dolly Zoom

برای اینکه جلوه‌های ساده اما زیبا را به فیلم‌های‌تان اضافه کنید و کارتان را حرفه‌ای کنید از Instant Dolly Zoom کمک بگیرید. فقط با چند مرحله راحت در این برنامه، فیلم‌های کوتاه سینمایی تولید کنید.

نرم افزار ZY Cami

با استفاده از این برنامه قادرید فیلم‌برداری کنید  سپس فیلم‌های تولید شده را ادیت کنید. همچنین می‌توانید متن، زیرنویس و همچنین آهنگ‌های جذاب به فیلم خود اضافه کنید. همچنین، به کمک ویژگی AILive این برنامه قادر خواهید بود در بسترهای استریم زنده، تشخیص صورت را اکتیو کنید.

حالت افقی و عمودی

در زمان استفاده از گیمبال Smooth-Q3، از صحنه‌های مختلف فیلم بگیرید و بهترین تجربه سلفی/لایو را برای خود ایجاد کنید.

کاربرد گیمبال موبایل ژیون تک  Smooth-Q3

  • پشتیبانی از گوشی‌های هوشمند با ضخامت 7 تا 10 میلی‌متر و وزن حداکثر 280 گرم
  • قابلیت گرفتن عکس‌های پانورامای زیبا
  • قابل استفاده در حالت عکاسی پرتره و سلفی با ویژگی‌های خاص
  • مناسب برای تولیدمحتوا بدون نیاز به دستیار
این مطلب را هم ببینید
دوربین پاناسونیک G100 با قیمت مناسب معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *