مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرف بهترین اپلیکیشن ها برای طراحی پوستر در اینستاگرام

بهترین اپلیکیشن ها برای طراحی پوستر در اینستاگرام

اینستاگرام این روزها به یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها تبدیل شده و کاربران زیادی را به خود اختصاص داده است. سیاری از افراد از این برنامه برای کسب و کار خود استفاده کرده و از آن کسب درآمد می کنند. اشتراک گذاری تصاویر زیبا و تاثیرگذار از محصول و یا خدماتتان می تواند تاثیر زیادی در جذب مخاطب داشته باشد. برای طراحی بنرها و تصویر تبلیغاتی برنامه های مختلفی وجود دارد. برای شناخت بهترین اپلیکیشن ها برای طراحی پوستر در اینستاگرام با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن ها برای طراحی پوستر در اینستاگرام را بشناسید

Poster Maker

برنامه Poster Maker، تمام امکانات و گزینه هایی را که برای طراحی یک پوستر تبلیغاتی حرفه ای نیاز دارید، در اختیار شما می‌گذارد. این برنامه همچنین امکان ویرایش عکس‌های از پیش آماده را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید این عکس ها را بر اساس نیاز و سلیقه خود سفارشی ‌سازی کنید. با امکانات فراوانی که این نرم افزار در اختیارتان قرار میدهد، میتوانید تغییرات جذابی در طرح های از پیش آماده شده ایجاد کنید یا خودتان از صفر یک پوستر تبلیغاتی بسازید و خیالتان راحت باشد به هر امکاناتی که برای طراحی یا ویرایش حرفه ای یک پوستر نیاز دارید، در این نرم افزار حرفه ای وجود دارد.

این مطلب را هم ببینید
لپ تاپ NUC M15 اینتل رونمایی شد

Canva

در نرم افزار Canva بیش از پنجاه هزار قالب وجود دارد که می‌توانید از آنها برای طراحی پوستر‌های تبلیغاتی خود استفاده کنید. این قالب‌ها دارای اندازه و نوع متفاوتی هستند. علاوه بر این، یکی از ویژگی‌های این نرم افزار ارائه قالب‌های جداگانه‌ای برای انواع رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، اینویتیشن (Invitations) و فلایرز (Flyers) می‌باشد. بعد از انتخاب تمپلیت و قالب مد نظر خود می‌توانید پوستر را کاملاً سفارشی‌سازی کنید.

PosterLabs

PosterLabs، یک برنامه بسیار کاربردی و با کاربری آسان برای طراحی پوستر‌ها و تصاویر تبلیغاتی است که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اما باید به این نکته توجه داشت که در این برنامه امکان خلق یک طرح تبلیغاتی از ابتدا را ندارید. این برنامه الگوهایی از پیش آماده را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید بر اساس نیاز خود تغییراتی را در آن‌ها ایجاد کنید. بدین صورت سه دسته از الگوهای کلاسیک، شیک و ساده را دریافت می‌کنید. میتوانید هر الگو از این دسته‌ها را انتخاب و تصاویر را با توجه به سلیقه خود تهیه کنید. این برنامه دارای الگو‌های عجیب و غریبی است که امکان ساخت پوستر‌های جالب را فراهم می‌سازد.

این مطلب را هم ببینید
چگونه حجم فایل پاورپوینت را کم کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *