اخبار تکنولوژی

موس و کیبورد جدید ریزر رونمایی شد

موس و کیبورد جدید ریزر

ریزر یکی از مشهورترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی تجهیزات گیمینگ است. این شرکت با وجود سابقه‌ی کم، اعتباری قابل توجه میان کاربران دارد. محصولات این کمپانی از قدرت و کیفیت بالایی برخوردارند. موس و کیبورد جدید ریزر محصولات جدیدی از این برند هستند که به تازگی رونمایی شده اند.

موس و کیبورد جدید ریزر

دکمه‌های کیبورد نوع پرو ریزر دارای نور پشتی هستند که توسط LEDهای سفید تأمین می‌شود و می‌توانند تا سقف ۸۰ میلیون ضربه دوام بیاورند. این دکمه‌ها یک پوشش نرم دارند که تایپ‌کردن راحت را در تمام طول روز میسر می‌کنند. این کیبورد ۱۴۰ دلاری ازطریق ارتباط بی‌سیم و بلوتوث می‌تواند به همه‌ی دستگاه‌ها وصل شود و دکمه‌هایی قابل برنامه‌ریزی دارد که امکان ضبط ماکرو (ضبط کارهای کاربر با کیبورد) را فراهم می‌آورند.

این مطلب را هم ببینید
کارت گرافیک RTX 3080

به‌علاوه، شرکت ریزر یک موس بسیار ارگونومیک نیز طراحی کرده که برای کار کردن در تمام طول روز مناسب است و دست کاربر را خسته نمی‌کند. ریزر برای این کار از شرکت هیومن‌اسکیل که به‌عنوان متخصص ساخت دستگاه‌های ارگونومیک در دنیا شناخته می‌شود، کمک گرفته است.

این موس طوری طراحی شده است تا مچ شما را در وضعیت طبیعی ۳۰ درجه قرار دهد تا از ایجاد مشکلاتی مثل تاندونوز و سندرم تونل کارپال جلوگیری کند. پشتیبانی این موس از کف دست، شست و انگشت کوچک، از خسته‌شدن دست شما جلوگیری می‌کند.

موس پرو کلیک ۱۰۰ دلاری ریزر دارای دکمه‌هایی قابل برنامه‌ریزی و قابلیت اتصال هم‌زمان به چهار دستگاه ازطریق بلوتوث است. به ادعای شرکت ریزر، باتری این موس می‌تواند با یکبار شارژ، تا ۴۰۰ ساعت کار کند و ماندگاری این موس، ۵۰ میلیون کلیک است. این موس مجهز به حسگر نوری پیشرفته‌ی 5G ریزر است.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید پاوربانک

برای این موس یک موس‌پد پرو کوسن‌دار با سطحی دارای پوشش مایکروویو طراحی شده است که با قیمت ۱۰ دلار به فروش می‌رسد. این موس‌پد مجهز به یک لایه‌ فوم فشرده پشتی است که به هیچ وجه سر نمی‌خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *