مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

نرم افزارهای رایگان آموزش زبان انگلیسی را بشناسید

نرم افزارهای رایگان آموزش زبان انگلیسی

این روزها بدلیل شیوع ویروس کرونا در کشور ، توصیه می شود که تا حد امکان از منزل خارج نشده و خود را قرنطینه خانگی کنید. خوب است از این فرصن خانه نشینی استفاده کرده و به سراغ کارهایی بروید که تاکنون زمان کافی برای انجام آنها نداشته اید. مثلا یکی از ارزشمندترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید، یادگیری زبان انگلیسی است. قطعا یکی از بهترین راه های یادگیری زبان انگلیسی، استفاده از نرم افزار است. با ما همراه باشید تا نرم افزارهای رایگان آموزش زبان انگلیسی بشناسید.

نرم افزارهای رایگان آموزش زبان انگلیسی

نرم افزارهای تقویت گرامر

نرم افزار FluentU ( دانلود برای ios  و Android  )

در این برنامه از ویدیوهای دنیای واقعی ، مانند اخبار ، تبلیغات ، فیلم ها ، گفتگوها یا همان پادکست ها و بسیار موارد دیگر استفاده شده است و به شما می آموزد در هر جایی چگونه باید صحبت کنید و همچنین مهارت گوش دادن و تلفظ را به خوبی میتوانید تمرین کنید. همه ی ویدیوها دارای زیرنویس هستند که به شما کمک میکند هنگام تماشای فیلم به خوبی متوجه صحبت ها شوید.

نرم افزار Hello English : Learn English ( دانلود برای ios  و Android  )

این برنامه برای افرادی که تازه شروع به یادگیری زبان انگلیسی می کنند عالی است. این برنامه نکات مفصلی در مورد دستور زبان انگلیسی دارد. یک امکان جالبی که این نرم افزار دارد این است که اگر سوالی برایتان پیش بیاید میتوانید مستقیما از یک معلم زبان انگلیسی سوال کنید که این امکان به قدری مورد توجه قرار گرفته است که کاربران زیادی را در سرتاسر دنیا بدست آورده است.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید هدست مخصوص بازی

نرم افزار English Grammer Book ( دانلود برای ios  و Android  )

در این برنامه می توانید فهرست موضوع یا سطح دشواری را مرور کنید. توضیحات مربوط به هر موضوع بسیار ساده و آسان برای درک است. و بر خلاف یک کتاب دستور زبان سنتی ، برای تکمیل سطح و آزمونها امتیاز و مدال کسب می کنید.

نرم افزارهای تقویت واژگان

نرم افزار محبوب Memrise

یکی دیگر از بهترین، کامل ترین و کارسازترین اپلیکیشن های آموزش تخصصی زبان برای اندروید است که استودیوی Memrise ان را به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه نموده است و نسخه رایگانش تا به امروز بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و هم اکنون برای اولین بار در ایران قصد معرفی نسخه پرمیوم و پرداخت شده ان را برای شما داریم که تمامی قابلیت هایش در دسترس هستند!

این مطلب را هم ببینید
آموزش تقسیم بندی صفحه نمایش در ویندوز

نرم افزار Word of the Day ( دانلود برای ios  و Android  )

Word of Day به شما نشان می دهد که چگونه از واژگان در متن استفاده کنید. تا پایان سال ، بیش از 365 کلمه جدید ، فقط از یک برنامه فقط یاد گرفته اید!

نرم افزارهای تقویت مکالمه

نرم افزار HelloTalk ( دانلود برای ios  و Android  )

در HelloTalk  می‌توانید اشخاص و افراد انگلیسی زبان را پیدا کنید و به صورت رایگان از طریق پیام های متنی ، صوتی و همچنین تصویری با آن ها مکالمه کنید. همچنین می‌توانید از آن ها یوالاتی در رابطه با زبان و فرهنگ کشورشان و هر چیز جذاب دیگری بپرسید.

نرم افزار Speaky  ( دانلود برای ios  و Android  )

این نرم افزار نیز مانند نرم افزار قبلی است و می‌توانید به جستجوی یک دوست خوب برای صحبت کردن بگردید و وقتی آن را پیدا کردید شروع به تمرین زبان کنید.

2 دیدگاه در “نرم افزارهای رایگان آموزش زبان انگلیسی را بشناسید

  1. آموزش خصوصی زبان انگلیسی در امانیه گفت:

    بازم درمورد این موضع مطلب بزارین

    آموزش خصوصی زبان انگلیسی

    1. نرگس شیدا گفت:

      حتما از پیشنهادتون استفاده خواهد شد دوست عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *