اخبار بازی, معرفی بازی

نسخه جدید بازی To the moon معرفی شد

بازی To the moon

کمپانی ” Free bird games ” چند روز پیش نسخه جدید خود از بازی ” To the moon ” را با نام ” Impostor factory ” با تریلری معرفی کرد . این نسخه از بازی ، سومین نسخه این مجموعه بازی است ، همچنین لازم به ذکر است که دو نسخه قبلی بازی با فروش و توجه خوبی همراه شد و همین امر باعث ادامه این مجموعه بازی شده است .

در ادامه شما را به دیدن تریلر معرفی بازی دعوت میکنیم .

توضیحاتی درمورد تریلر بازی و همچنین تاریخ انتشار بازی  To the moon :

اول از همه بیاید درباره تریلر گنگ بازی صحبت کنیم . همانطور که احتمالا بدانید این سبک بازی با کیفیت جالب و قدیمی ایی که دارد که جالب هم به نظر میرسد ، دارای خط داستانی پیچیده و قوی است که به همین دلیل است که کمپانی ” Free bird games ” یک تریلر گنگ و نامعلوم برای معرفی بازی خود منتشر کرده است که ذهن مخاطبان خود را درگیر کند .

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Auto Chess

همان طور که احتمالا بدانید سری بازی های ” To the moon ” دارای داستان های بسیار جذاب و پیچیده است که با تمام وجود احساسات بازیکنان را بر می انگیزد حال باید منتظر بمانیم و ببینیم این بازی در آینده میتواند مثل نسخه های قبلی خود موفق باشد یا خیر !

حال درباره تاریخ انتشار بازی اگر بخاهیم صحبت کنیم باید به تریلر بازی اشاره کنیم که در اواسط تریلر بود که نوشته شده بود که بازی در اواخر سال 2020 منتشر میشود اما زمان دقیق آن را هنوز منتشر نکرده اند و باید منتظر بود تا در آینده زمان دقیق بازی اعلام شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *