اخبار بازی, معرفی بازی

نسخه جدید بازی Saints Row در دست ساخت است

Saints Row

نسخه جدید بازی” saints row “در دست ساخت است !

چندی پیش بود که بعضی از خبرگذاری ها به انتشار نسخه جدید بازی ” saints row “اشاره کردند . خبرگذاری هایی که این خبر را اینگونه پوشش دادند که سازندگان سری بازی های ” saints row ” در حال کار برروی نسخه جدیدی از این بازی خواهند بود .

همانطور که میدانید این سری بازی را میتوان نسخه ی فانتزی تری از باز ” Gta “دانست . سری بازی ایی که با اینکه جزو بازی های محبوب بین گیمرا محصوب میشود در این نسل نسخه ایی از آن به بازار نیامد ، تا اینکه چند وقت قبل اقای کلمنز کاندراتیز مدیر عامل شرکت ” Koch media ” طی یک مصاحبه ایی خبر از در دست ساخت بودن نسخه جدید این بازی داد .

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Madden NFL 22

ایشان در مصاحبه گفتند که این اطلاعات دقیق تری در سال 2020 از این بازی منتشر میشود و در این سال بیشتر از این بازی میشنوید .

ایشان هم چنین به این نکته اشاره کردند که این بازی قرار نیست به بازی های دیگر نظیر” Agents of Mayhem “شباهت داشته باشد و هر کدام از آنها یک بازی جدا و مستقل هستند .

وی همچنین در آخر صحبت های خود به این نکته اشاره کرد که بازی ” Saints Row “قرار است یک عنوان سرگرم کننده و بزرگ باشد و به هواداران این بازی قول یک بازی بزرگ را داد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *