بازی و سرگرمی, معرفی بازی

نسخه موبایل بازی Apex Legends رونمایی شد

نسخه موبایل بازی Apex Legends

Apex Legends یکی جذاب ترین عناوین موجود در دنیای بازیهای کامپیوتری است. که توانست در روزهای اولیه حضور خود در توییچ، رکورد بی‌نظیری از نظر تماشا به ثبت برساند. همین مورد باعث شد تا فورتنایت بعد از مدت طولانی، به رتبه دوم پر بازدیدترین موضوع در شبکه توییچ نزول داشته باشد. به تازگی نسخه موبایل بازی Apex Legends رونمایی شده و باید به زودی شاهد حضور آن در پلی استور و اپ استور باشیم.

نسخه موبایل بازی Apex Legends

چند سال پیش بود که کمپانی EA و Respawn Entertainment رقیب خود را برای بازی فورتنایت با عنوان Apex Legends رونمایی کردند. کمی نگذشت که این بازی تبدیل به محبوبترین بازی در پلتفرم توییچ شد و استریمرهای معروفی مثل Ninja مشغول به انجام این بازی شدند. با این حال بسیاری از کاربران با توجه به نداشتن سیستم کامپیوتری مناسب امکان اجرای این بازی را نداشتند. از این رو EA اعلام کرده بود قرار است نسخه موبایل این بازی را نیز رونمایی کند تا تمام پلتفرم‌ها امکان اجرای این بازی را داشته باشند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Genshin Impact

حال بعد از گذشت یک سال، EA به صورت رسمی اعلام کرده است که ورژن موبایلی این بازی محبوب در دست توسعه است و نسخه بتای آن نیز در این ماه منتشر خواهد شد. به طور قطع نسخه موبایل این بازی همانند نسخه کامپیوتر و کنسول آن نخواهد بود و از لحاظ گرافیکی، عملکرد ضعیف‌تری را مشاهده خواهیم کرد. با این وجود المان‌های آن همانند نسخه‌های دیگر خواهد بود و می‌توانید با یکی کردن اکانت خود با نسخه گوشی، به ارتقای لول خود کمک کنید.

درحال حاضر نسخه بتا تنها برای کاربران داخل هند و فیلیپین برای نسخه اندروید عرضه شده است ولی EA اعلام کرده است بزودی شاهد گسترش این محدوده و همچنین سیستم عامل خواهیم بود. حال باید دید دقیقا در چه زمان شاهد حضور نسخه اصلی این بازی برای گوشی خواهیم بود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های اکشن سوم شخص اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *