مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

نمایشگر گیمینگ Legion Y25G-30 لنوو معرفی شد

نمایشگر گیمینگ Legion Y25G-30 لنوو

لنوو کارش را از یک دفتر کوچک در چین آغاز کرد و اولین پروژه‌ی آن‌ها با شکست مواجه شد. اما امروزه جزو یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان لپ‌تاپ در دنیا است. نمایشگر گیمینگ Legion Y25G-30 لنوو محصول جدیدی از این برند بوده که در کنار لپ تاپ های گیمینگ Legion 7i و Legion 5i Pro این شرکت معرفی شده است.

نمایشگر گیمینگ Legion Y25G-30 لنوو

بدون شک Legion Y25G-30 تمام مشخصه‌های لازم برای یک مانیتور گیمینگ عالی را داراست، رفرش ریت بسیار بالا، نوع پنل و پورت‌های متنوع. متأسفانه اما لنوو هنوز قیمت آن را اعلام نکرده است. نمایشگر گیمینگ Legion Y25G-30 همانطور که گفته شد از پنل 24.5 اینچی IPS با وضوح 1920 × 1080 استفاده می‌کند. زمان پاسخ دهی این مدل 1 میلی ثانیه و حداکثر روشنایی نیز 400 نیت می‌باشد. نرخ نوسازی بی نظیر 360 هرتزی و سازگاری با فناوری‌‌های انویدیا یعنی G Sync و Reflex بازی‌ها را برای شما لذت بخش‌تر از همیشه خواهد کرد. قابلیت‌های دیگر شامل پوشش 99 درصدی طیف رنگی sRGB می‌باشد تا یکی از صفحه نمایش‌های گیمینگ با دقت رنگ مناسب لقب گیرد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش ری استارت کردن کامپیوتر از طریق اینترنت

پورت‌های ارتباطی این مدل شامل دو عدد HDMI 2.0، یک عدد Display Port 1.4 و یک عدد USB 3.2 Gen 1 Type B می‌باشد. البته که این محصول با یک هاب USB حاوی یک پورت USB 3.2 Gen 1 Type C که می‌تواند تا 27 وات توان را فراهم کند و سه عدد پورت USB 3.2 Gen 1 Type A همراه هست. این مشخصات نشان می‌دهد که لنوو بازیکنان حرفه‌ای eSports را هدف گرفته که عموما نرخ نوسازی بسیار بالا و فناوری‌هایی مانند Nvidia Reflex را برای برتری در مقابل رقبا ترجیح می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *