اخبار تکنولوژی

هدفون بی‌سیم بولتس وایرلس Z توسط وان پلاس رونمایی شد

هدفون بی‌سیم بولتس وایرلس Z

شرکت وان پلاس یکی دیگر از کمپانی های چینی موفق در حوزه موبایل و لوازم جانبی است. این کمپانی که به تازگی از دو محصول گوشی موبایل وان‌ پلاس ۸ و وان‌ پلاس ۸ پرو رونمایی کرده است ، در کنار آنها هدفون بی‌سیم بولتس وایرلس Z را نیز به نمایش گذاشته است.

هدفون بی‌سیم بولتس وایرلس Z

پیش‌تر شایعاتی شنیده بودیم مبنی بر اینکه این هدفون می‌تواند تا ۲۰ ساعت پخش موسیقی، کاربران را همراهی کند که این شایعه امروز تایید شد که این یعنی مدت زمان اعلام شده واقعی است. این مقدار تقریبا ۶ ساعت بیشتر از مدت زمانی است که کاربران هدفون Bullets Wireless 2 می‌توانند از گجت خود برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنند (۱۴ ساعت).

هدفون بی‌سیم بولتس وایرلس Z

هدفون بولت وایرلس Z از استاندارد IP55 نیز بهره می‌برد. با استناد به این استاندارد، هدفون بی سیم وان پلاس می‌تواند نسبت به باران ملایم، مقاومت نشان داده و مانع از نفوذ آب به داخل خود شود. البته باید گفت اگر علاقه دارید در شرایط جوی نامناسب‌تر به ورزش بپردازید، بهتری است از هدفون بولت وایرلس Z استفاده نکنید. همانند هر دو سری قبل، این هدفون نیز از طریق یک درگاه USB-C شارژ می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
100هزار نفر از کارکنان گوگل به دورکاری فرستاده شدند

Bullets Wireless Z از کنترل‌های مغناطیسی برای توقف و پخش موسیقی بهره می‌برد؛ به این صورت که پشت هر گوشی یک آهنربا قرار گرفته که وقتی قصد دارید گوش دادن به موسیقی را متوقف کنید کافی است آن را از گوش خود بیرون آورده و به یکدیگر متصل کنید. به این صورت موسیقی متوقف می‌شود و زمانی هم که خواستید مجدد به آن گوش دهید کافی است دو گوشی را جدا کرده و درون گوش خود قرار دهید. به صورت خودکار موسیقی پخش خواهد شد.

از نظر رنگ‌بندی گفته شده است که هدفون بولتس وایرلس Z در رنگ‌های مشکی، آبی، سبز روشن و سفید عرضه می‌شود. متاسفانه وان‌پلاس زمان عرضه هدفون بولتس وایرلس زد را مشخص نکرده است؛ اما انتظار می‌رود که محصول جدید وان‌پلاس با قیمتی معادل ۴۹/۹۵ دلار به ویترین فروشگاه‌ها راه یابد.

این مطلب را هم ببینید
نمایشگر گیمینگ Odyssey G9 2021 سامسونگ معرفی شد

این هدفون‌ها همچنین با گوشی‌های وان پلاس سازگاری نرم‌افزاری یکپارچه‌تری دارند و به محض روشن کردن آن‌ها، به سرعت و با استاندارد بلوتوث ۵، با گوشی‌های ساخت این کمپانی جفت می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *