تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

لپ تاپ های گیمینگ جدید MSI با پردازنده نسل دهم اینتل رونمایی شد

لپ تاپ های گیمینگ جدید MSI

Micro-Star International با اسم مخفف MSI یک کمپانی چندملیتی فعال در زمینه فناوری اطلاعات است. این کمپانی در زمینه تولید لپ تاپ های قدرتمند و باکیفیت ، جزو بهترین ها می باشد. لپ تاپ های گیمینگ جدید MSI که به تازگی رونمایی شده اند ، مجهز به پردازنده نسل دهم اینتل بوده و از قدرت بالایی برخوردار هستند.

لپ تاپ های گیمینگ جدید MSI

لپ‌تاپ‌های گیمینگ خانواده‌ی GS Stealth و GE Raider از برند ام اس ای با پردازنده‌های نسل‌ دهمی جدید اینتل و کارت‌های گرافیک جدید سری RTX Super انویدیا به‌روزرسانی شده اند. تفاوت این CPUها با نسل قبلی، در فرکانسی کاری آن‌ها در حالت بوست (که تا ۵۰۰ مگاهرتز افزایش داشته) و همچنین پشتیبانی از رم DDR4 با باس ۲۹۳۳ مگاهرتزی خلاصه می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
چگونه تاریخ محاسبه حجم مصرفی اینترنت را تنظیم کنیم؟

درمجموع، امکان تهیه‌ی ۱۲ لپ‌تاپ جدید MSI وجود دارد. درضمن، کاربران هریک از لپ‌تاپ‌ها را می‌توانند با سخت‌افزاری خاص نظیر پردازنده‌ی Core i9 یا Core i7 شخصی‌سازی کنند و بنابه سلیقه و نیازشان از کارت‌های متنوع سری RTX 2080 Super بهره ببرند.

برخلاف AMD، اینتل همچنان پردازنده‌های خود را با لیتوگرافی ۱۴ نانومتری تولید می‌کند که شاید چندان بهینه نباشند. همچنین افزایش تعداد هسته‌های کودا در کارت گرافیک‌های سری RTX سوپر، آنقدر تفاوت خاصی در کارایی آن‌ها ندارد؛ حداقل نه به اندازه ۵۰ درصدی که کمپانی MSI ادعا می‌کند.

با این حال این کارت گرافیک‌های جدید که MSI برای لپ تاپ‌های گیمینگ سری GS Stealth و GE Raider در نظر گرفته از تکنولوژی داینامیک بوست و اپتیموس پیشرفته بهره برده‌اند که توان پردازشی آن‌ها را افزایش خواهد داد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش نحوه حذف بک گراند در پاورپوینت

درکنار بهبود سخت‌افزار داخلی، لپ‌تاپ‌های جدید MSI تفاوت‌های جزئی دیگری نیز به‌خود دیده‌اند. براساس اطلاعات رسمی، لپ‌تاپ‌های جدید GE66 Raider و GS66 Stealth باتری پرظرفیت‌تری از قبل دارند (۹۹/۹ وات‌ساعت). ناگفته نماند براساس قوانین، امکان حمل باتری‌های پرظرفیت‌تر از ۹۹/۹ وات‌ساعت در هواپیماها وجود ندارد.

برجسته‌ترین لپ‌تاپ جدید MSI را می‌توان Creator 17 به‌شمار آورد. MSI ادعا می‌کند کریتور ۱۷ نخستین لپ‌تاپ‌ دنیا با نمایشگر مینی LED است. ناگفته نماند نمایشگرهای مینی LED قیمت ارزان‌تری از نمایشگرهای OLED دارند؛ اما از بسیاری از مزیت‌های آن‌ها بهره‌مند هستند. کریتور ۱۷ به صفحه‌نمایشی ۱۷ اینچ با وضوح 4K، حداکثر روشنایی ۱،۰۰۰ نیت، پوشش ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 و پشتیبانی از استاندارد HDR 1000 مجهز است.

امکان تهیه‌ی تمامی لپ‌تاپ‌های جدید MSI از امروز ، ۲۷ فروردین، فراهم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *