مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

مقاوم ترین هارداکسترنال های بازار ایران را بشناسید

مقاوم ترین هارداکسترنال های بازار ایران

هارد اکسترنال ، یکی از پر مصرف ترین کالاهای دیجیتال در حال حاضر می باشد. این گجت در زندگی امروزی یک کالای مهم برای ذخیره‌سازی و تبادل اطلاعات شده ‌است و می‌تواند یک گزینه بسیار مناسب برای ذخیره فایل‌های مورد نیاز در محلی به جز کامپیوترهای خانگی و لپ‌تاپ‌ها باشد. هارد اکسترنال در مدل های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. تنوع این محصول در بازار ایران نیز بسیار است و انتخاب برای افراد دشوار. پس اگر می خواهید مقاوم ترین هارداکسترنال های بازار ایران را بشناسید با ما همراه باشید.

مقاوم ترین هارداکسترنال های بازار ایران کدامند؟

HD830 ای‌دیتا

این محصول از شرکت خوشنام ای دیتا با ظرفیت ۲، ۴ و ۵ ترابایتی دارای درگاه USB 3.1 است و با بهره‌گیری از بدنه‌ای آلومینیومی با پوششی از جنس سیلیکون، مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع از خود نشان می‌دهد. این هارد اکسترنال ۶۰۰ گرمی همچنین از گواهی IP68 بهره می‌گیرد و می‌تواند به‌مدت ۲ ساعت در عمق ۲ متری آب از خود مقاومت نشان دهد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین SSD های سال 2021

Rugged USB-C لسی

هارد اکسترنال های شرکت لسی همیشه از مقاومت و زیبایی بالایی برخوردار هستند. این محصول نیز مقامت فوق‌العاده‌ای در برابر سقوط، نفوذ آب و گردوغبار و البته ضربه و شوک دارد و از این حیث خیال کاربرانش را راحت می‌کند. لسی مدعی است که حتی اگر با خودرویی یک تن از روی این هارد رد شوید، مشکلی برایش پیش نمی‌آید که در نوع خود تحسین‌برانگیز است.

AC630 اپیسر

یکی از باکیفیت ترین هارداکسترنال های موجود در بازار که به درگاه USB 3.1 تجهیز شده و ۲۵۰ گرم وزن دارد. این هارد اکسترنال به‌لطف داشتن گواهی MIL-STD-810G 516.6 از ارتش آمریکا، مقاومت بسیار بالایی از خود در برابر سقوط از ارتفاع و ضربه نشان می‌دهد. افزون‌بر‌‌این‌،‌ AC630 اپیسر گواهی IP55 دریافت کرده؛ بنابراین در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش توقف به خواب رفتن هارد دیسک در ویندوز 10

Armor A85 سیلیکون پاور

سیلیکون پاور نیز یکی دیگر از مطرح ترین برندهای دنیا در حوزه تولید تجهیزات ذخیره سازی است. این محصول از بدنه آلومینیومی ساخته شده و ظاهر زیبایی دارد. Armor A85 دارای سه لایه‌ی محافظ است و می‌تواند وزنی ۵۰۰ کیلوگرمی را به روی خود تحمل کند. این هارد اکسترنال در برابر ضربه، شوک و نفوذ آب از خود مقاومت نشان می‌دهد و از درگاه پرسرعت USB 3.0 بهره می‌برد.

HD720 ای‌دیتا

این محصول شرکت ای دیتا در سه رنگ مشکی، آبی فیروزه‌ای و سبز فسفری عرضه می‌شود. همچنین نشان‌گر LED نیز در بطن خود دارد. این محصول قیمت چندان بالایی نداشته و در برابر نفود آب و گرد و غبار مقاوم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *