ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش سفید کردن دندانها در فتوشاپ

سفید کردن دندانها در فتوشاپ

فتوشاپ محصول کمپانی بزرگ و معروف ادوبی بوده و می‌توان گفت بهترین نرم‌افزار برای ویرایش تصویر و خلق آثار گرافیکی می‌باشد. از آنجا که همه ما دوست داریم عکس هایما در بهترین حالت ممکن باشند ، نرم افزارهای گرافیکی کمک زیاد به ما خواهند کرد. خندیدن در هنگام عکاسی ، می تواند جلوه فوق العاده ای داشته باشد اما اگر دندانهایمان زرد بیفتند چه؟! نگران نباشید؛ چرا که در این بخش می خواهیم نحوه سفید کردن دندانها در فتوشاپ را به شما عزیزان آموزش دهیم.

سفید کردن دندانها در فتوشاپ

عکس را در فتوشاپ باز کرده و در قسمت Adjustments روی گزینه Vibrance کلیک کنید. حال در قسمت Layers می بینید که وایبرنس با یک ماسک بالای لایه عکس قرار گرفته است. روی ماسک وایبرنس کلیک کنید (مربع سفیدی که کنار وایبرنس است) و بعد دکمه های Ctrl+I را بزنید. ماسک سیاه رنگ می شود.

این مطلب را هم ببینید
کامپیوترهای گیمینگ جدید MSI رونمایی شد

سپس در وایبرنس مقدار Viberance را عدد منفی 60 تعین کنید (می توانید تایپ کنید یا با بردن نشانگر به سمت چپ انجام دهید) و نگران این مقدار هم نباشید، در انتها می توانید با کم و زیاد کردن آن به رنگ دندان دلخواه برسید ولی الان روی این عدد بگذارید. دقت کنید که همچنان ، ماسک وایبرنس انتخاب شده باشد و اگر روی عکس یا لایه ای کلیک کرده اید دوباره روی خود ماسک کلیک کنید .

اکنون یک قلم گرد انتخاب کنید و با رنگ سفید روی دندانها را رنگ کنید : در حقیقت شما با این کار ، ماسک لایه وایبرنس را در قسمتهایی که قلم می کشید دارید فعال می کنید و با این کار ، وایبرنس منفی 60 اعمال شده و رنگ دندانها را کم می کند. نگران از کادر بیرون زدن هم نباشید هرجا که از کادر دندانها بیرون زد با قلم منتهی با رنگ سیاه روی ماسک را رنگ کنید. این کار درست برعکس رنگ سفید، ماسک را روی این قیمتها غیر فعال می کند و می توانید از کادر بیرون زدگیها را تصحیح کنید.

این مطلب را هم ببینید
ماوس و کیبورد غیرگیمینگ ریزر برای دورکاری رونمایی شد

سفید کردن دندانها در فتوشاپ

نکته

احساس کردید دندانها بیشتر از چیزی که میخواستید سفید شده اند ، مقدار وایبرنس را بالا ببرید و اگر میخواهید باز هم از زردی کم شود مقدارش را منفی تر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *