اخبار تکنولوژی

هدفون تمام بیسیم ریلمی باد ایر معرفی شد

ریلمی باد ایر

هندزفری، هدست و هدفون از جمله پراستفاده ترین گجت ها در دنیای امروز محسوب می شوند. برندهای زیادی در دنیا در حوزه تولید این دسته از تجهیزات جانبی فعالیت می کنند. شعبه هندی ریلمی به طور رسمی هدفون تماماً وایرلس ریلمی باد ایر (Realme Buds Air) را معرفی کرد. این محصول، اولین هدفون تمام بیسیم ریلمی بوده که در این بخش به بررسی آن می پردازیم:

بررسی ریلمی باد ایر

اولین هدفون تمام بیسیم از برند چینی ریلمی که قابلیت پشتیبانی از شارژ بیسیم Qi را دارد. قابلیتی که حتی پرچمداری همچون ریلمی X2 پرو نیز از آن بی بهره است. این محصول از درایورهای 12 میلیمتری Bass boost برخوردار بوده و از طریق بلوتوث 5.0 با گوشی جفت می شود. از جمله ویژگی های فوق العاده ریلمی باد ایر می توان به این مورد اشاره کرد که پس از باز کردن درب قاب، به طور اتوماتیک به تلفن هوشمند کاربر وصل می شوند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی گلکسی تب S8 اولترا

دکمه هایی بر روی این هدفون قرار داده شده اند که به کاربر امکان تعویض موزیک، پخش موزیک و مدیریت تماس ها را می دهد. همچنین می توانید دستیار صوتی گوگل اسیستنت را فعال کنید. این گجت از طریق پورت USB-C شارژ می شود، اما در حال حاضر اطلاعاتی از دوام باتری منتشر نشده است. ریلمی برای کاربرانی که گوشی های ریلمی X2 پرو، ریلمی XT، ریلمی 5 پرو، ریلمی X و یا ریلمی X مستر ادیشن را تا یک روز قبل از عرضه ریلمی باد ایر خریداری کنند، تخفیفی در حدود 5 دلار را برای این گجت لحاظ خواهد کرد.

هنوز قیمت دقیقی برای این محصول اعلام نشده است ولی با استناد به صفحه این محصول در سایت فروشگاه اینترنتی هندی فلیپ کارت، قیمتی در حدود 70 دلار (در هند) خواهد داشت. البته فلیپ کارت مدتی بعد صفحه این محصول را حذف کرد. رنگبندی های محصول مذکور عبارتند از مشکی، زرد و سفید. کاربران می توانند هدفون جدید ریلمی را از تاریخ 17 دسامبر (26 آذر) در بازار خریداری کنند.

این مطلب را هم ببینید
تبلت ایسوس Adolpad 10 Pro معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *