اخبار تکنولوژی

هدفون ردمی AirDots 3 Pro معرفی شد

هدفون ردمی AirDots 3 Pro

به نظر می‌رسد رقابت در بازار هدفون‌های بی‌سیم و ایربادها روزبه‌روز شدیدتر می‌شود و شرکت‌ها سعی می‌کنند با محصولات اقتصادی، تا جای ممکن خریداران را جذب کنند.  این موضوع در جدیدترین تلاش ردمی دیده می شود، زیرمجموعه شیائومی یعنی ردمی تصمیم گرفته یک فناوری تقریبا پیشرفته را به یکی از هدفون‌های ارزان‌قیمتش بیاورد. هدفون ردمی AirDots 3 Pro که به تازگی معرفی شده از فناوری حذف نویز فعال (ANC) بهره می‌برد.

هدفون ردمی AirDots 3 Pro

فناوری حذف نویز فعال که بیشتر در ایربادهای گران‌قیمت بازار استفاده می‌شود، حالا به هدفون بی‌سیم ردمی AirDots 3 Pro راه پیدا کرده است. طبق اطلاعات رسمی، این هدفون می‌تواند تا ۳۵ دسی‌بل نویز را کاهش دهد و میزان تاخیر آن به ۶۹ میلی ثانیه می‌رسد که قابل توجه است. کاربران می‌توانند این ایرباد را بطور همزمان به دو منبع یا دو گوشی هوشمند متصل کنند، بنابراین بدون هیچ مشکلی می‌توانید میان آن‌ها سوییچ کنید.

این مطلب را هم ببینید
مشخصات کامل تبلت های سری گلکسی تب s8 سامسونگ

قاب این هدفون طراحی کشیده‌ای دارد، با این حال طراحی خود ایربادها مشابه ایربادهای کنونی ردمی در بازار است. ظاهرا ردمی و کاربران از چنین طراحی رضایت دارند و چینی‌ها نمی‌خواهند آن را تغییر دهند. این ایرباد که از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند، تنها ۴.۹ گرم وزن دارد. قاب شارژ این هدفون از پورت USB Type-C بهره می‌برد و حتی از شارژ بی‌سیم Qi هم پشتیبانی می‌کند. شارژدهی این ایرباد به ۶ ساعت می‌رسد که البته با قاب، این میزان به ۲۸ ساعت افزایش می‌یابد.

ردمی AirDots 3 Pro قیمتی برابر ۵۵ دلار دارد و البته برای مدت کوتاهی با قیمت ۴۷ دلار هم به فروش می‌رسد. کاربران در چین از ۲۱ خرداد می‌توانند آن را تهیه کنند و البته کاربران در بازار جهانی هم احتمالا به آن دسترسی پیدا خواهند کرد. با توجه به قابلیت‌هایی که ردمی برای این محصولش درنظر گرفته، ۵۵ دلار قیمت بسیار مناسبی است و این ایرباد می‌تواند با محصولات گران‌قیمت‌تر هم رقابت کند، البته اگر کیفیت صدای خوبی داشته باشد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی عینک هوشمند مفهومی شیائومی با نمایشگر micro LED

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *