اخبار تکنولوژی

هدفون پاوربیتس 4 با شارژدهی 15ساعته رسما معرفی شد

هدفون پاوربیتس 4

اگر از طرفداران هدفون های اپل باشید ، حتما این خبر برایتان خوشحال کننده خواهد بود. کاربران هدفون های این کمپانی مدت زمان زیادیست که منتظر هدفون پاوربیتس 4 هستند و هم اکنون اپل بطور ناگهانی و بدون رونمایی اولیه ، مستقیما این محصول را روانه بازار کرده است. صحبت های بسیار زیادی پشت این ماجرا وجود دارد و گفته می شود اپل بخاطر لو نرفتن اطلاعات این محصول رونمایی را لغو کرده است بدون هیچ خبری فروش این محصول را آغاز کرده است

هدفون پاوربیتس 4 روانه بازار شد

این محصول که بدون در نظر گرفتن عدد چهار در انتهای نامش همان «پاوربیتس» خوانده می شود، همانند نسل های قبلی طراحی دور گردنی دارد ولی در نسل جدید سیم پشت گوش قرار می گیرد. محصول مورد بحث در بسیاری از زمینه ها نسبت به نسل قبل پیشرفت کرده است. شارژدهی در مدل جدید به 15 ساعت رسیده که نسبت به هدفون پاور بیتس 3 با 13 ساعت شارژدهی بهبود داشته است. همچنین همانند پاور بیتس پرو از گواهی IPX4 پشتیبانی کرده و تا حدودی در برابر پاشیده شدن آب و عرق مقاوم خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
دو باندل جدید برای ایکس باکس سری ایکس معرفی شد

این هدفون به لطف بهره مندی از تراشه H1 اپل به سرعت با آیفون جفت شده و فرامین صوتی سیری را بدون نیاز به فشردن دکمه دریافت می کند. به گفته بیتس، کیفیت صدای این هدفون شبیه پاور بیتس پرو است که در حال حاضر یکی از بهترین هدفون های بازار از لحاظ کیفیت صدا به شمار می رود. پاوربیتس جدید از طریق درگاه لایتنینگ شارژ شده و درون جعبه آن کابل USB-A به لایتنینگ و کیف نرم برای حمل گوشی ها قرار گرفته است.

اپل پاور بیتس 4 در رنگ های مشکی، سفید و قرمز از تاریخ 18 مارس (28 اسفند) به قیمت 149 دلار از فروشگاه های اپل، Best Buy و خرده فروشی های مجاز قابل خریداری خواهد بود. این هدفون برای افرادی که به هدفون های تمام بیسیم علاقه ندارند ، کاملا مناسب می باشد.

این مطلب را هم ببینید
جعبه گشایی سرفیس لپ تاپ استودیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *