اخبار تکنولوژی

هدفون گلکسی BudsX همراه با ویژگیهای پیشرفته عرضه می شود

هدفون گلکسی BudsX

نام سامسونگ برای خریداران ایرانی نا آشنا نیست. درواقع بسیاری از ما با موبایل های  این غول صنعت و فناوری کره ای آشنایی داریم. اما این برند تنها به دلیل موبایل های هوشمندش مشهور نیست. به غیر از موبایل، بسیاری از ما از محصولات دیگر این کمپانی از جمله لوازم جانبی آن را استفاده  می کنیم. بنظر می رسد این کمپانی خوشنام پس از معرفی و عرضه هدفون‌های بی‌سیم گلکسی بادز پلاس ، اکنون به دنبال طراحی و تولید محصول دیگری در این رده است. از این رو می توانیم منتظر نسخه جدید هدفون گلکسی BudsX باشیم.

هدفون گلکسی BudsX

چندی پیش بود که مشخص شد سامسونگ نشان تجاری جدیدی با عنوان گلکسی BudsX را به ثبت رسانده است تا بتواند نسل جدیدی از هدفون‌های بی‌سیم خود را تحت آن روانه بازار کند. اگرچه هنوز اطلاعات رسمی در مورد ویژگی‌ها و قابلیت‌های این هدفون در دسترس قرار نگرفته است اما به تازگی فایل پتنت جدیدی از سوی سامسونگ به ثبت رسیده است که نشان می‌دهد ممکن است این هدفون دارای یک قابلیت عجیب و غیرمنتظره باشد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی آیفون ۱۳

این فایل پتنت جدید که توسط USPTO یا United States Patent and Trademark Office نیز مورد تایید قرار گرفته است نشان می‌دهد که هدفون‌های بی‌سیم BudsX ممکن است دارای یک پخش کننده داخلی برای فایل‌های MP3 باشند. به این ترتیب باید گفت که هدفون‌های BudsX از یک حافظه داخلی نیز بهره می‌برند تا پس از ذخیره‌سازی فایل‌های موسیقی بتوانند آن‌ها را بدون نیاز به اتصال به گوشی‌های هوشمند برای کاربران خود پخش کنند.

بخش دیگری از این فایل پتنت نشان می‌دهد که ممکن است در بخش گوشی این هدفون‌ها یک سنسور جدید نیز جایگذاری شود تا با شناسایی خودکار وضعیت استفاده توسط کاربران، پخش فایل‌های موسیقی را آغاز و یا موقتاً این کار را متوقف کنند. همچون هدفون‌های Gear IconX، هدفون‌های BudsX نیز می‌توانند دارای یک پردازنده و نرم افزار اختصاصی باشند تا با اندازه‌گیری اطلاعاتی نظیر میزان کالری مصرف شده، مسافت طی شده، میزان ضربان قلب در بازه‌های مختلف، سرعت و همچنین زمان، به عنوان یک دستگاه اندازه‌گیری علائم حیاتی و همچنین سلامتی مورد استفاده قرار بگیرند.

این مطلب را هم ببینید
توضیحات جدید گوگل در رابطه با تحریم‌های اعمال شده علیه هواوی

بنظر می رسد هدفون های جدید سامسونگ در حدود 13 میلی‌متر عرض دارند و طول آن‌ها نیز به 23 میلی متر می‌رسد. ضخامت این هدفون‌ها هم چیزی در حدود 26 میلی‌متر خواهد بود. گزارش‌های پیشین نشان می‌دهند که هدفون‌های گلکسی BudsX ممکن است با شماره مدل SM-R180 و با قیمتی در حدود 140 دلار روانه بازار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *