اخبار تکنولوژی

هدفون G333 لاجیتک برای گیمرها رونمایی شد

هدفون G333 لاجیتک

کمپانی Logitech در سال 1981 با تمرکز بر روی لوازم جانبی کامپیوتر و بخصوص ماوس کار خود را آغاز کرد. این کمپانی روی نوآوری و کیفیت تمرکز کرده تا کاربران دنیای دیجیتال بتوانند کاربری بهتری را تجربه نمایند. هدفون G333 لاجیتک محصول جدیدی از این برند بوده که به تازگی رونمایی شده و گزینه مناسبی برای گیمرها می باشد.

هدفون G333 لاجیتک

لاجیتک پس از عرضه‌ی هدفون رده‌بالای پرو ایکس وایرلس (Logitech Pro X Wireless) در سال گذشته‌ی میلادی، اکنون برای عرضه‌ی نخستین IEM (مخفف In-Ear Monitor به ‌معنی ناظرِ توگوشی) سیمی خود برای حوزه‌ی گیمینگ آماده می‌شود. هدفون توگوشی جدید لاجیتک که G333 نام دارد، با قیمت ۵۰ دلار در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد و دارای سه رنگ‌ است. بر اساس گزارش انگجت، لاجیتک جی 333 گیمرهایی را هدف قرار می‌دهد که به ‌دنبال هدفونی هستند که جمع‌و‌جورتر و راحت‌تر از هدفون‌ دورگوشی باشد.

این مطلب را هم ببینید
عملکرد تنسور گوگل در برابر تراشه های کوالکام و سامسونگ

امروزه بازار هدفون‌ تا حد زیادی به سمت محصولات بی‌سیم و تمام‌بی‌سیم میل کرده است و تهیه‌ی هدفون توگوشی سیمی در سال ۲۰۲۱ شاید قدمی روبه‌عقب برای برخی کاربران به‌حساب بیاید؛ البته شاید همین موضوع نکته‌ی اصلی محصول جدید لاجیتک باشد.

اگر لاجیتک جی 333 برای شما آشنا به‌ نظر می‌رسد، احتمالا به این دلیل است که این هدفون در ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ (مهر و آبان ۱۳۹۹) به‌عنوان بخشی از ‌محصولات جدید K/DA لاجیتک رونمایی شده بود. به ‌نظر می‌رسد G333 نسخه‌ی ارتقاءیافته‌ی هدفون آکیولس ۲ (Oculus 2)‌ است که لاجیتک در سپتامبر ۲۰۲۰ (شهریور و مهر ۱۳۹۹) در دسترس مشتریان قرار داده بود.

البته G333 تغییرات در خور توجهی به خود دیده است که از بین آن‌ها می‌توانیم به بهره‌مندی از میکروفون و کابل طولانی‌تر اشاره کنیم. لاجیتک می‌گوید G333 به ‌لطف بهره‌مندی از درایو صوتی دوگانه (یکی برای صداهای اوج و متوسط و دیگری برای بیس)، از لحاظ کیفیت صدا ضعیف نشده است. با درنظرگرفتن این‌ حقیقت که قیمت G333، این محصول را در بین IEM-های رده‌پایین قرار می‌دهد، احتمالا نباید انتظار کیفیت صدای زیاد از آن داشته باشیم؛ البته برای نظر قطعی در این زمینه باید صبر کنیم.

این مطلب را هم ببینید
هدفون Razer Opus با قابلیت حذف نویز رونمایی شد

هدفون G333 دارای جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و آداپتور USB-C است تا بتوان آن را به تقریبا تمامی پلتفرم‌های گیمینگ متصل کرد؛ از ایکس باکس و پلی استیشن و نینتندو تا رایانه‌ی شخصی و موبایل و حتی گوگل استادیا. هدفون G333 در سه رنگ عرضه می‌شود که شامل این موارد هستند: ترکیب نقره‌ای و بنفش روشن، ترکیب مشکی و آبی روشن، ترکیب بنفش و زرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *