آموزش و ترفند ها, موبایل و تجهیزات جانبی

هر آنچه از رویداد peek performance اپل انتظار داریم

رویداد peek performance اپل

امروز سعی داریم شما را با رویداد peek performance اپل آشنا کنیم. حتی پس از مرگ استیو جابز، بنیانگذار شرکت اپل همچنان به ارائه ارزش های برتر در عملکرد اقتصادی ادامه می دهد. مدیر عامل تیم کوک نیز شخصاً از این سود می برد: در سال گذشته، درآمد او در مجموع به 100 میلیون دلار رسید (شامل حقوق پایه 3 میلیون دلار آمریکا، پاداش 9 میلیون دلار آمریکا و اختیار خرید سهام به مبلغ 88 میلیون دلار آمریکا است). اگر می خواهید بیشتر با رویداد peek performance اپل آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

این رویداد چه جنبه هایی دارد؟

این گروه که به مدت شش سال توسط کوک اداره می شود، در حال حاضر با ارزش ترین شرکت جهان در بورس اوراق بهادار با حدود 900 میلیارد دلار آمریکا است. در حالی که قیمت سهام در سال 2013 حدود 50 دلار آمریکا بود، در حال حاضر از مرز 177 دلار آمریکا فراتر رفته است. اپل یکی از معدود شرکت‌هایی است که توانسته به بازدهی پایدار بیش از 20 درصد دست یابد (فروش 228 میلیارد دلاری با سود پس از مالیات 48 میلیارد دلاری جبران می‌شود) و دارای ذخایر نقدی حدود 220 میلیارد دلار آمریکا است.

رویداد peek performance اپل

بالاترین عملکرد مالی اپل تا حد زیادی به آیفون بستگی دارد. این مهمتر است که آیفون را به عنوان یک محرک سود به عنوان معیاری برای عملکرد و طراحی برتر قرار دهیم. این مبنایی برای قیمت گذاری است.

نظر یکی از کارکنان شرکت اپل درباره ی رویداد peek performance اپل: وقتی در سخنرانی هایم در مورد برندها و حضور و عملکرد آنها و البته عملکرد برتر صحبت می کنم، یک نام را نمی توان از قلم انداخت: اپل. موفق ترین برند دنیا. من ستایشگر بزرگ این مدیریت برند عالی بودم و هستم، صحنه‌ای که استیو جابز خارق‌العاده نوآور به‌ویژه از هر محصولی عرضه می‌کرد.

نتایج مطالعات در یک نگاه

تمایل ویژه مصرف کنندگان آلمانی به اپل و محصولات اپل: اگرچه اپل در بازار مسلط نیست، اما بسیار سودآور است: این شرکت حدود 80 درصد از سود جهانی را از گوشی های هوشمند با سهم بازار حدود 15 درصد به دست می آورد. در عین حال، آیفون مهم ترین محرک سود گروه است.بر اساس نتایج آزمایشگاه قیمت گذاری 2017، دستگاه های اپل در یک چهارم خانواده های ایرانی استفاده می شود. رویداد peek performance اپل نو آوری جدیدی به وجود آورده است.

این مطلب را هم ببینید
بررسی آیپد پرو 2020 و مشخصات فنی آن

نسبت مشتریان اپل در گروه سنی کمتر از 30 سال به طور قابل توجهی بالاتر است و 47٪ است، اما در میان افراد مسن کاهش می یابد. در اظهارات مربوط به شرکت اپل، انتقاد از قیمت گذاری (“قیمت های بیش از حد بالا”) خودنمایی می کند. حدود 70 درصد از پاسخ دهندگان با این جمله موافق هستند که «فکر می کنم آخرین آیفون قیمت بالایی دارد» (8 درصد مخالف هستند). بر اساس تجزیه و تحلیل خوشه ای، سه بخش قابل شناسایی است. حدود 29 درصد از افراد مورد بررسی را می توان به بخش «طرفداران اپل» اختصاص داد. آنها نسبت به قیمت گذاری انتقاد دارند، اما در مورد طراحی محصولات و مانند اپل مشتاق هستند.

ویژگی مدیریت انرژی چیست؟

آیفون‌هایی که نسخه‌های جدید iOS را اجرا می‌کنند دارای ویژگی مدیریت انرژی هستند که از خاموش شدن غیرمنتظره آنها محافظت می‌کند. این قابلیت Peak Performance Capability نامیده می شود و در صورتی که باتری نتواند در حین انجام کارهای مختلف مقدار مورد نیاز انرژی را ارائه دهد، به طور خودکار فعال می شود. اگر می خواهید بدانید که حداکثر عملکرد در آیفون شما چیست و چگونه آن را غیرفعال کنید، حتی اگر توصیه نمی شود، این مقاله را بخوانید:

قابلیت اوج عملکرد یکی از ویژگی‌های آیفون‌های دارای iOS 11.3 یا جدیدتر است که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا کنترل عملکرد را کنترل کنند. این توانایی آیفون شما برای تامین انرژی کافی حتی زمانی که مجبور است کارهای سختی را انجام دهد است.

اگر باتری آیفون شما نتواند انرژی کافی برای برخی از اجزای آن مانند پردازنده (CPU) یا تراشه گرافیکی (GPU) تامین کند، خاموش شدن غیرمنتظره ای را تجربه می کنید. این ممکن است به دلیل عوامل متعددی اتفاق بیفتد، از جمله، محدود به شارژ کم باتری، باتری کهنه شیمیایی یا دمای سرد. رویداد peek performance اپل درواقع جدید است.

این مطلب را هم ببینید
آغاز نمایش برچسب های حریم خصوصی برای برنامه های پلی استور

رویداد peek performance اپل

چرا آیفون به طور غیر منتظره خاموش می شود؟

هنگامی که آیفون شما به طور غیرمنتظره ای خاموش می شود، iOS به طور خودکار قابلیت حداکثر عملکرد را فعال می کند. این ویژگی مدیریت عملکرد را در آیفون شما اعمال می‌کند، به این معنی که iOS شروع به مدیریت پویا حداکثر عملکرد CPU، GPU و سایر اجزا می‌کند تا انرژی بیشتری نسبت به باتری دریافت نکنند. به عبارت دیگر، آیفون شما دیگر نباید به طور غیرمنتظره خاموش شود، بلکه در شرایط خاص کندتر می شود. رویداد peek performance اپل ویژگی های جدیدی را افزوده است.

اگر قابلیت Peak Performance در آیفون شما فعال بود، ممکن است متوجه شوید که: برنامه ها معمولا زمان راه اندازی طولانی تری دارند، نرخ فریم در برخی از برنامه ها و هنگام اسکرول پایین تر است، نور پس زمینه صفحه نمایش کمرنگ است، صدای بلندگو کاهش یافته است، فلاش دوربین ممکن است غیرفعال باشد، ممکن است مجبور شوید برنامه‌هایی را که در پس‌زمینه باز می‌شوند، دوباره راه‌اندازی کنید، حتی اگر قابلیت Peak Performance در آیفون شما فعال شده باشد، هیچ تاثیری روی ویژگی های زیر ندارد:

کیفیت تماس تلفن همراه و عملکرد توان عملیاتی شبکه، کیفیت عکس و فیلم، عملکرد GPS و دقت مکان، حسگرهایی مانند ژیروسکوپ، شتاب سنج، فشارسنج. به یاد داشته باشید که قابلیت Peak Performance فقط در آیفون (اما نه iPad) که iOS 11.3 یا جدیدتر را اجرا می کنند در دسترس است.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با رویداد peek performance اپل آشنا کنیم. برخی از کاربران ممکن است مایل نباشند که تنظیم عملکرد در آیفون آنها فعال باشد. به همین دلیل است که ما به شما نشان می دهیم که چگونه آن را غیرفعال کنید. با این حال، توجه داشته باشید که این می تواند منجر به خاموش شدن غیرمنتظره جدید شود، در این صورت قابلیت Peak Performance به طور خودکار توسط آیفون شما دوباره فعال می شود. امیداواریم که مطالب گفته شده برای شما مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *