آموزش سانترال پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

کارت خطوط داخلی آنالوگ KX-TDA6178

KX TDA6178 Analog Internal Line Card

کارت خطوط داخلی آنالوگ KX-TDA6178 چیست؟  کارت سانترال پاناسونیک TDA6178 که به کارت ECSLC24 هم معروف است ، به شما ۲۴ داخلی آنالوگ میدهد و شما میتوانید روی این داخلی ها از تلفن های معمولی آنالوگ ، تلفن های بیسیم ، دستگاه پوز و یا دستگاه فکس استفاده کنید. سانترال TDE600  و یا TDA600 معمولا برای مکان هایی که تعداد خط شهری آنالوگ و تعداد داخلی آنالوگ قابل توجهی دارند استفاده میشود و کارت سانترال ۶۱۷۸ پاناسونیک به خاطر ظرفیت بالا ، قیمت مناسب و برقراری یک ارتباط با کیفیت عالی و بی نقص ، برای پروژه هایی با تعداد بالای خط داخلی آنالوگ بسیار حائز اهمیت است.

قابلیت کالر آی دی

با نصب این کارت بر روی دستگاه های سانترال قابلیت کالر آیدی نیز به دستگاه سانترال اضافه شده و این ویژگی مشتریان را از خرید کارت کالر آیدی به صورت جداگانه بی نیاز می کند. اگر جهت خطوط داخلی شرکت خود نیاز به نمایشگر شماره دارید و یا احتمال افزایش خطوط آنالوگ را می دهید از کارت KX-TDA6178  باید استفاده کنید . و اگر جهت شرکت خود نیاز به کارتی دارید که از امکان پشتیبانی آنالوگ با چراغ پیغام را دارد بهترین انتخاب کارت  KX-TDA6175  می باشد .کارت داخلی پاناسونیک KX-TDA6178 برای نصب و اجرایی شدن به یک اسلات در فضای داخلی سانترال نیازمند است..

این مطلب را هم ببینید
معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG9541

کارت سانترال پاناسونیک ۶۱۷۸ یا همان کارت ECSLC 24 از ۴ پورت PFT به صورت پیش فرض پشتیبانی می کند. در واقع این قابلیت باعث می شود تا در صورتی که دستگاه به هر دلیل از جمله قطع برق خاموش شد بتوان به راحتی با استفاده از این پورت ها برای اتصال تلفن های ضروری استفاده نمود و بدون هیچ مشکلی از این خطوط استفاده نمود. خروجی این کارت هم مانند دیگر کارت های سانترال پاناسونیک سری TDA و TDE دارای ۵۰ پین است که توسط کابل جک، ارتباط ۲۴ زوج سیم دارای بوق آنالوگ با پست مخابراتی برقرار خواهد شد. در واقع هر زوج سیم دارای یک بوق داخلی خواهد بود.

مشخصات کارت خطوط داخلی آنالوگ KX-TDA6178

  • ۲۴ PORT SLT CARD
  • ۲۴پورت داخلی آنالوگ با کالر آیدی
  • پشتیبانی چراغ پیغام درخط آنالوگ
  • اشغال یک اسلات از فضای دستگاه
  • ۴ پورت PFT
  • کارت داخلی آنالوگ کالرآیدی دار مدل KX-TDA6178 برای سانترال TDE/TDA600-620
  • این کارت به عنوان کارت ۲۴Port SLT Extension Card with Caller ID روی دستگاه های سانترال TDA-TDE600-620  کار می کند
  • این کارت به صورت فابریک روی گوشی های آنالوگ کالر آیدی نشان می دهد
  • با نصب این کارت ۲۴ داخلی آنالوگ به ظرفیت دستگاه شما اضافه میشود.
  • ظرفیت بالا ، قیمت مناسب و برقراری یک ارتباط با کیفیت عالی و بی نقص
این مطلب را هم ببینید
شارژ اولیه باتری تلفن پاناسونیک چقدر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *