آموزش سانترال پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

کارت داخلی آنالوگ پاناسونیک KX-NS5173

KX-NS5173

 کارت داخلی آنالوگ پاناسونیک KX-NS5173 یکی از کارت های مهم و پرکاربرد آنالوگ میباشد. شرکت پاناسونیک کارت های آنالوگ را برای استفاده در تلفنهایی با قابلیت آنالوگ که برروی دستگاه های سانترال  استفاده می شوند تولید و به بازار عرضه نموده است ، کیفیت بالا و همچنین خدمات مناسب و قابلیت های بی نظیری که به واسطه ی کارت سانترال kx-ns5173 می توانیم از آن ها بر روی دستگاه سانترال بهره مند شویم باعث شده است تا این محصولات پاناسونیک با استقبال مناسب مشتریان رو به رو شده و در محیط های مختلفی شاهد استفاده از آن ها باشیم.

کارت ۵۱۷۳ به نسبت قابلیت های خوبی که برای دستگاه سانترال و تلفن های مخصوص آنالوگ که به آن ها وصل می شود. با نصب این کارت تمام تلفن های معمولی اعم از رومیزی،فکس و بیسیم قابل استفاده می باشد.

این مطلب را هم ببینید
کارت صندوق صوتی TVM پاناسونیک KX-TVM502

امکانات کارت داخلی آنالوگ پاناسونیک KX-NS5173

اگر از دستگاه های سانترال ns500 در محیط کاری خود استفاده می کنید می توانید با اضافه نمودن کارت سانترال kx-ns5173 از قابلیت های مختلف این کارت بر روی تلفن های آنالوگ بهره مند شوید. این کارت از تمامی تلفن های آنالوگ پشتیبانی می کند.با کارت KX-NS5173 روی سانترال می توانیم به راحتی از ۸ کانال تلفن داخلی آنالوگ بهره مند شویم.کالر آیدی و قابلیت پخش پیغام در هنگام انتظار از قابلیت های دیگری است که به واسطه ی نصب این کارت می توانیم از آن ها استفاده کنیم. از لحاظ ارتباطی نیز وجود  ۲ کانکتور RG45  روی قسمت خروجی این کارت ها برای اتصال ۸ داخلی آنالوگ باعث می شود تا به هر ۴ داخلی آنالوگ را بتوانیم به یک کانکتور متصل نماییم .

این مطلب را هم ببینید
لوازم جانبی تلفن پاناسونیک

ویژگی کارت سانترال پاناسونیک KX-NS5173

  • MCSLC 8
  • کارت داخلی ۸ پورت آنالوگ
  • دارای کالر آی دی
  • قابلیت پخش پیغام در حال انتظار
  •  قابل استفاده تلفن های معمولی اعم از رومیزی،فکس و بیسیم
  • قابل نصب بر روی سانترال های :NS500 , NS700

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *