آموزش سانترال پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

کارت داخلی دیجیتال پاناسونیک KX-NS5172

Panasonic KX NS5172 Digital Internal Card

کارت داخلی دیجیتال پاناسونیک KX-NS5172 ، کارت خطوط دیجیتال ۱۶ پورت سانترال پاناسونیک است که به DLC16 معروف است که می تواند ۱۶ داخلی از سری تلفن های دیجیتال پاناسونیک را راه اندازی کند و با استفاده از DXDP ، در حالت ایده آل می توان حداکثر ۳۲ داخلی دیجیتال را فعال کرد. توجه کنید که بر روی سانترال ns500  و سه شلف NS520 حداکثر ۴ کارت DLC16 را می توان نصب کرد. یعنی بر روی هر یک از شلف ها یک کارت ۵۱۷۲ را می توانید نصب کنید. باکس اصلی سانترال ns500 در حالت اولیه ۴ داخلی دیجیتال را دارد که با این کارت ۳۲ داخلی دیگر اضافه خواهد شد.

کارت داخلی پاناسونیک KX-NS5172

کارت سانترال kx-ns5172 به واسطه ی افزایش قابلیت های دیجیتال دستگاه سانترال به کارت های دیجیتالی معروف هستند. قیمت مناسب این کارت ها یکی از عوامل تاثیر گذار در فروش مناسب آن بوده است. البته در کنار قیمت مناسب نمی توان به راحتی  از قابلیت هایی که به واسطه ی نصب کارت داخلی دیجیتال پاناسونیک KX-NS5172 روی دستگاه سانترال به وجود می آید نیز گذشت. شرکت پاناسونیک تمامی دستگاه  های سانترال خود را با ظرفیت پیش فرض خاصی تولید و به بازار عرضه نموده است. این ظرفیت می تواند در ابتدا برای بسیاری از مکان های مختلف مناسب باشد و کارایی لازم را ارائه دهد اما در برخی محیط ها که ظرفیت بالاتری نیاز است یا به دلیل توسعه کسب و کار نیاز های جدیدی که به وجود آمده است ظرفیت های ابتدایی جوابگو  نمی باشد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC352 

امکانات کارت داخلی دیجیتال ۱۶ پورت پاناسونیک KX-NS5172

اگر از کارت سانترال kx-ns5172 برای دستگاه سانترال خود استفاده نمایید دیگر نیازی به خریداری کارت نمایش شماره تماس ورودی ندارید زیرا این کارت به صورت پیش فرض این امکان را به دستگاه اضافه می کند. این کارت قابل اتصال به دستگاه های سانترال NS500، NS700  می باشد که هر کدام دارای قابلیت پشتیبانی از تعداد خطوط معینی دیجیتال به صورت پیش فرض هستند. با نصب این کارت می توان به راحتی تعداد خطوط دیجیتال دستگاه های سانترال مربوطه را به تعداد ۱۶ عدد افزایش داد.این تعداد در صورت استفاده از قابلیت DXDP خطوط دیجیتال  می تواند به ۳۲ خط داخلی دیجیتال نیز افزایش یابد. یعنی علاوه بر خطوط پیش فرض اولیه می توانیم از ۱۶ خط دیجیتال داخلی دیگر نیز استفاده نماییم.

این مطلب را هم ببینید
کارت PRI سانترال پاناسونیک KX-TDA0290

همچنین این کارت در هنگام اتصال قابلیت پشتیبانی از انواع مدل های تلفن های دیجیتال مانند  kx-t7665 و kx-dt543  را دارد. برای اتصال تلفن های دیجیتال به این کارت ها نیز می توانیم از ۴ کانکتور RG45 که بر روی کارت ها قرار داده شده است استفاده نماییم و چهار تلفن را به یک کانکتور متصل نماییم تا مستقل از همدیگر بتوانیم از آن ها استفاده نماییم.

ویژگی کارت داخلی دیجیتال پاناسونیک KX-NS5172

  • به عنوان کارت داخلی ۱۶ تایی دیجیتال
  • دارای ۱۶ پورت داخلی دیجیتال ۱۶port Digital Extension Card Dlc16
  • قابلیت پخش پیغام در حال انتظار
  • کارت داخلی ۱۶ پورت دیجیتال با قابلیت DXDP
  • این کارت قابلیت استفاده در سه سانترال NS300-NS500-NS700 را دارد
  • امکان استفاده از تلفن های سانترال دیجیتال پاناسونیک سری T76xx – DT3xx – DT5xx
  • امکان بهره برداری ۲۴ تا داخلی دیجیتال بصورت DXDP
  • قابلیت پشتیبانی از انواع مدل های تلفن های دیجیتال مانند kx-t7665 و kx-dt543

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *