آموزش سانترال پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

کارت KX-TDA0410 سانترال پاناسونیک

کارت KX-TDA0410 سانترال پاناسونیک

کارت KX-TDA0410 سانترال پاناسونیک از جمله کارت های سانترال است که برای کارکرد بهتر این دستگاه ها به کار می رود. در واقع دارندگان دستگاه های سانترال برای اینکه بتوانند کنترل بهتری نسبت به امکانات مختلف این دستگاه ها داشته باشد می توانند از کارت سانترال tda0410 استفاده نمایند. این کارت در رده ی کارت های اختیاری دستگاه های سانترال قرار دارد که مشتریان در صورت نیاز یا برای بهبود عملکرد و کارایی و همچنین مدیریت دستگاه های سانترال می توانند این کارت را بر روی آن ها نصب نمایند.

بررسی ویژگی های کارت سانترال tda0410

کارت KX-TDA0410 سانترال پاناسونیک بر روی تمامی دستگاه های سانترال پر ظرفیت سری KX-TDE  و KX-TDA قابلیت نصب شدن را دارد.سانترال های پرظرفیت به صورت پیش فرض هیچ پورت شبکه ای روی ساختار خود ندارند و برای برنامه ریزی آن لازم است  و از کابل USB استفاده شود. با اتصال کارت سانترال tda0410 بر روی این دستگاه ها می توان به راحتی از طریق شبکه و یک کامپیوتر تمامی برنامه ریزی های مختلف این دستگاه ها را انجام داد. قابلیت برنامه ریزی سانترال ها به کاربران کمک می نماید تا بتواند امکانات مختلف این دستگاه ها را فعال نموده و یا هر کدام از آن ها را که برایشان کاربردی ندارد، غیر فعال کنند.

این مطلب را هم ببینید
تلفن وای فای wifi و تلفن بی سیم دکت dect

این کارت برای برنامه ریزی دستگاه های سانترال دارای پورت اترنت ۱۰مگابایت بر ثانیه (LAN  OR  WAN)می باشد.برای نصب کارت سانترال tda0410 لازم است تا حتما یک اسلات خالی روی دستگاه سانترال مورد نظر وجود داشته باشد.

مشخصات کارت KX-TDA0410 سانترال پاناسونیک

این مطلب را هم ببینید
شارژ اولیه باتری تلفن پاناسونیک چقدر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *