تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

کروم بوک های جدید HP رونمایی شدند

کروم بوک های جدید HP

اهالی دنیای فناوری اطلاعات شرکت اچ پی (HP) را از دیرباز تاکنون به عنوان شرکتی فعال در این حوزه می‌شناسند. اچ پی یکی از قدیمی‌ترین برندهای دنیای فناوری بوده که تاریخچه‌اش، با شکل گرفتن مرکز فناوری امروز جهان یعنی سیلیکون‌ولی گره خورده است. لپ تاپ های این برند از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردار است. کروم بوک های جدید HP که به تازگی رونمایی شده اند از امکانات جدید و بهینه سازی های متنوعی برخوردارند.

کروم بوک های جدید HP

کروم بوک های جدید HP – x360 14c یک جایگزین شایسته

در هفته‌های اخیر اچ پی فعالیت قابل توجهی داشته است. این کمپانی سری مختلفی از محصولات خود را در بخش‌های مختلف معرفی کرد و حالا گریزی هم بخش کروم بوک‌های خود زده و جایگزین کروم بوک موفق Chromebook x360 را معرفی کرده است. x360 14c کروم بوک 14 اینچی جدید با فرم فاکتور تبدیل شدنی است که به گفته HP، حرفه‌ای ترین کروم بوکی است که این کمپانی برای مصرف‌کنندگان تدارک دیده است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل نویز میکروفون در ویندوز

Chromebook x360 14c دارای یک پنل نمایشگر لمسی با رزولوشن 1080p و حواشی باریک است که از قلم‌های USI نیز پشتیبانی می‌کند. این صفحه نمایش توسط گوریلا گلس محافظت می‌شود و حداکثر روشنایی آن 250 نیت است که مقدار بالایی نیست. کلید حریم شخصی وبکم از ویژگی‌های امنیتی کروم بوک 14 جدید اچ پی محسوب می‌شود.

همچنین در مدل جدید مکان اسپیکرها از بالای کیبورد به طرفین آن تغییر کرده اما همچنان اسپیکرهای دستگاه ساخت کمپانی Bang & Olufsen است. تنوع پیکربندی این کروم بوک نیز مناسب است. انتخاب پردازنده از Pentium Gold 6405U تا پردازنده نسل دهمی Core i5 اینتل با همراه 4 یا 8 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی eMMC برای کاربر امکان پذیر است. به گفته HP، باتری این محصول تا 13.5 ساعت شارژدهی دارد و در 45 دقیقه، نیمی از ظرفیت باتری آن شارژ می شود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش ورود به حالت Safe Mode در ویندوز 10

Chromebook 11a، یک کروم بوک کاملا اقتصادی

کروم بوک های جدید HP

اگر بودجه محدودی دارید و نمی خواهید برای خرید لپ تاپ هزینه چندانی کنید ، می توانید این گزینه را انتخاب کنید. این لپ تاپ قیمت پایه 219 دلار دارد. این مدل دارای یک نمایشگر 11.6 اینچی با وضوح 1366 x 768 و دو پورت USB-C می‌باشد. در بخش سخت افزار، پردازنده Celeron N3350 به همراه 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه eMMC در نظر گرفته و این کروم بوک ارزان قیمت از وای فای 5 و بلوتوث 4.2 نیز پشتیبانی می‌کند. این کروم را می‌توان رقیب تازه‌ای برای Chromebook 3 سامسونگ دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *