ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش تغییر نام حساب کاربری فیسبوک

تغییر نام حساب کاربری فیسبوک

فیسبوک یک وب سایت شبکه اجتماعی است که کاربران می‌توانند نظرات، تصاویر، فیلم‌ها و حتی تبلیغات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. این شبکه اجتماعی بزرگ برای لینک دادن به اخبار و محتوای جالب در سایر وب سایت‌ها، چت زنده و تماشای ویدیو، و حتی پیدا کردن دوست و آشنایان قبلی خود استفاده می‌شود. شما با ساخت حساب کاربری اختصاصی در این شبکه اجتماعی می توانید عضوی از آن شده و از امکاناتش بهره ببرید. هر حساب کاربری از دو بخش اصلی نام کاربری و پسورد تشکیل شده است. گاهی پیش می آید که پس از ساخت حساب کاربری خود ، تصمیمی به تغییر اطلاعات آن میگیرید. پس اگر می خواهید نحوه تغییر نام حساب کاربری فیسبوک را یاد بگیرید با ما در این بخش همراه باشید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین فلش مموری های اقتصادی موجود در بازار

تغییر نام حساب کاربری فیسبوک

  1. برای تغییر نام کاربری در شبکه اجتماعی فیس بوک، ابتدا وارد حساب‌کاربری خود شده و روی گزینه Page Setting که در گوشه بالایی سمت چپ صفحه مربوط به حساب‌کاربری قرار دارد کلیک کنید.
  2. از منوی باز شده در کنار صفحه روی گزینه Edit Page Info کلیک کنید.
  3. در بخش General روی گزینه Name کلیک کنید و در جعبه متنی باز شده نام جدیدی را که به عنوان نام کاربری در نظر دارید با استفاده از کیبورد تایپ کنید. روی گزینه Save Changes کلیک کنید تا نام جدید به جای نام قدیمی قرار گیرد.
  4. پنجره جدیدی برای شما نمایش داده می‌شود که در آن باید روی دکمه Request Change کلیک کنید تا اعمال تغییرات را تائید کنید.
  5. فیس بوک تغییرات اعمال شده از سوی شما را بررسی می‌کند و اگر نام انتخابی جدید مشکلی نداشته باشد آن را به عنوان نام کاربری شما در نظر می‌گیرد.
این مطلب را هم ببینید
آموزش ساخت میانبر اختصاصی در ویندوز 10

فعالیت فیس بوک در جامعه ما، فراز و نشیب‌های زیادی را به دنبال داشته است. این شبکه اجتماعی تا پیش از سال 1388 از طریق شبکه اینترنت در دسترس ایرانیان در داخل کشور بود ولی بعد از حوادث مربوط به انتخابات، فیلتر شد و مدتی بعد آزاد شد اما در حال حاضر مدت زمان زیادی است که دسترسی به این شبکه در ایران، از طریق فیلتر شکن صورت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *