ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش دانلود ویدیوهای توییتر در کامپیوتر

دانلود ویدیوهای توییتر در کامپیوتر

توییتر (Twitter) یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب در ایران است و مخاطبان خاص خود را دارد. البته این شبکه اجتماعی در داخل ایران فیلتر است. در واقع توییتر یک خبرگزاری آنلاین و یک شبکه اجتماعی است که مردم پیام‌های کوتاه را به عنوان یک توییت (Tweet) ارسال می‌کنند و آن را به عنوان راه برقراری ارتباط به کار می‌برند. فرایند توییت کردن شامل ارسال پیامهای کوتاه در یک پلتفرم عمومی است که افراد مختلف آن را دیده و از آن به عنوان یک مطلب مفید استفاده می‌کنند. در توییتر ویدیوهای مختلفی نیز منتشر می شوند که ممکن است بخواهید آن ها را در کامپیوتر خود ذخیره کنید. اگر می خواهید نحوه دانلود ویدیوهای توییتر در کامپیوتر را یاد بگیرید با ما در این بخش همراه باشید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین نرم افزارهای بالا بردن کیفیت ویدیو در کامپیوتر و گوشی

دانلود ویدیوهای توییتر در کامپیوتر

برای دانلود ویدیوهای توییتر می‌توانید از دو وب‌سایت کمک بگیرید. این وب‌سایت‌ها عبارت‌اند از SaveTweetVid و TwitterVideoDownloader. روش کار برای دانلود ویدیوهای توییتر در هر دو وب‌سایت یکسان است. ابتدا باید لینک ویدیو به اشتراک گذاشته شده در توییتر را کپی کنید و سپس در این وب‌سایت‌ها در جعبه متنی مربوطه قرار دهید. سپس روی گزینه Download کلیک کنید. به این ترتیب شما می‌توانید ویدیو را دانلود کنید.

البته توجه داشته باشید که اگر از وب‌سایت SaveTweetVid برای دانلود ویدیوهای خود استفاده می‌کنید باید نوع کیفیت ویدیو را از بین 3 گزینه موجود انتخاب کنید. هرچه کیفیت ویدیو بالاتر باشد حجم ویدیو نیز بیشتر خواهد شد. از طرفی می‌توانید برای دانلود ویدیویی که آدرس آن را در این وب‌سایت قرار داده‌اید، QR کد مربوط به آن را با گوشی خود اسکن کنید تا ویدیو به صورت خودکار روی گوشی شما نیز دانلود شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین سایت های اسکن و حذف ویروس آنلاین رایگان

البته وب‌سایت TwitterVideoDownloader نیز آپشن‌های مختلفی را در اختیار کاربران برای انتخاب کیفیت ویدیویی که تمایل به دانلود آن دارند قرار می‌دهد. روی دکمه Download که در کنار گزینه‌های مربوط به کیفیت ویدیو است کلیک کنید و روی دکمه Save کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *