ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش فعال کردن اعلان هشدار برای ایمیل‌های خاص

فعال کردن اعلان هشدار برای ایمیل‌های خاص

ایمیل یکی از بخش های مهم در ارتباطات کاری محسوب می شود. در ایمیل نیز همچون پیامک ممکن است پیغام های تبلیغاتی زیادی دریافت شود. در این میان ایمیل هایی وجود دارند که برای شما مهم هستند که می خواهید حتما هنگام دریافتشان متوجه شوید. در این بخش می خواهیم نحوه فعال کردن اعلان هشدار برای ایمیل‌های خاص را به شما عزیزان آموزش دهیم.

فعال کردن اعلان هشدار برای ایمیل‌های خاص

استفاده از قابلیت اعلان هشدار برای ایمیل‌های خاص در Microsoft Outlook

برای شخصی سازی اعلان هشدارها در ایمیل‌ها ابتدا اپلیکیشن Outlook را باز کنید و سپس ایمیلی را که می‌خواهید اعلان هشدار برای ایمیل‌های دریافتی از آن آدرس فعال شود را انتخاب کنید. روی آن ایمیل کلیک راست کنید و سپس گزینه rules را انتخاب کنید. از منوی باز شده گزینه Create Rule را انتخاب کنید. به جای کلیک راست کردن روی ایمیل، می‌توانید ایمیل مورد نظر را انتخاب کنید و از نوار ابزار در برگه Home روی گزینه Rules و در نهایت Create Rule کلیک کنید.

این مطلب را هم ببینید
نخستین لپ تاپ با نمایشگر حفره دار جهانی رونمایی شد

روی چک باکسی که کنار نام فرستنده ایمیل قرار دارد کلیک کنید و سپس گزینه Display In The New Item Alert Window را انتخاب کنید. برای اینکه اعلان هشدار صدا دار باشد، روی چک باکس کنار گزینه Play Selected Sound نیز کلیک کنید. از جعبه روبروی این گزینه نیز می‌توانید هشدار مورد نظر خود را نیز انتخاب کنید.

بسیاری از کاربران از همان صدای پیش‌فرض برای اعلان هشدار استفاده می‌کنند. برای تغییر آن باید به فولدر قرار گرفته در مسیر
C:\Windows\Media (or /System/Library/Sounds/ رفته و فایل صوتی با فرمت .wav را انتخاب کنید. می‌توانید از دکمه Play برای شنیدن صدای نت مورد نظر خود استفاده کنید.

بعد از انجام تنظیمات مورد نظر روی دکمه OK کلیک کنید تا Rule تنظیم شده ذخیره شود. از این به بعد هر زمانی که از آدرس انتخاب شده ایمیلی دریافت کردید، اعلان هشدار برای شما نمایش داده می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین CPU ها برای گیمینگ در سال 2021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *