مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای قفل گذاری انواع فایلها

بهترین نرم افزارهای قفل گذاری انواع فایلها

وقتی فایل های خصوصیتان را در کامپیوترتان نگه می دارید، حتی پس از حذف کردن آن ها و خالی کردن سطل زباله باز هم قابل برگرداندن هستند. برای قفل کردن پوشه ها و فایل ها در کامپیوتر ، نرم افزارهای مختلفی وجود دارد. اگر می خواهید بهترین نرم افزارهای قفل گذاری انواع فایلها را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین نرم افزارهای قفل گذاری انواع فایلها

AxCrypt

AxCrypt یکی از بهترین نرم افزارهای رمزگذاری برای ویندوز ۱۰ است که برای رمزگذاری هر پرونده و فایل روی رایانه شما مناسب است. AxCrypt نرم افزار پیشرو رمزگذاری فایل منبع باز برای ویندوز است. ابزار رمزگذاری برای ویندوز به صورت یکپارچه با ویندوز برای فشرده سازی، رمزگذاری، رمزگشایی، ذخیره، ارسال و کار با پرونده های فردی ترکیب می شود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رسم فلوچارت در اکسل

DiskCryptor

این نرم افزار، رمزگذاری منبع باز است که رمزگذاری همه پارتیشن های دیسک، از جمله پارتیشن سیستم را ارائه می دهد. در مقایسه با هر نرم افزار رمزگذاری دیگر، Diskcryptor ویژگی های بیشتری را ارائه داده و سریع تر است. رمز عبور این نرم افزار، می تواند از درایوهای دیسک سخت ، SDD و USB محافظت کند.

VeraCrypt

VeraCrypt یکی دیگر از بهترین و بالاترین ابزار رمزگذاری در لیست ما است که می توانید در سیستم عامل ویندوز، از آن استفاده کنید. نکته جالب در مورد برنامه VeraCrypt، این است که یک دیسک رمزگذاری شده مجازی ایجاد می کند. جدا از آن، این برنامه می تواند یک پارتیشن یا کل دستگاه ذخیره سازی را نیز رمزگذاری کند.

۷Zip

با استفاده از این ابزار می توانید فایل ها را فشرده سازی کرده و سپس از آن ها با استفاده از رمز عبور محافظت کنید. ۷-Zip بسیار کم حجم، رایگان و بسیار آسان برای استفاده است. بنابراین ، ۷ -zip یکی دیگر از بهترین ابزار رمزگذاری است که می توانید در رایانه هایی با ویندوز ۱۰ از آن استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
با بهترین نرم افزارهای بهینه سازی ویندوز آشنا شوید

Folder Lock

خب، اگر به دنبال ابزاری و برنامه ای برای ویندوز ۱۰ هستید تا فقط از پوشه های خود را رمزگذاری کرده و امنیت آن ها را بالا ببرید، برنامه Folder lock ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشد. این برنامه، یک ابزار کم حجم بوده که به شما امکان می دهد از پوشه ها، فایل های شخصی، فایل های درون USB و موارد دیگر محافظت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *