مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین بازی های تیر و کمان برای گوشی

بهترین بازی های تیر و کمان برای گوشی

تیراندازی با کمان ورزشی است کم خطر، سرگرمی مفید برای همه سنین و آسان جهت یادگیری و باعث افزایش تمرکز و مهارت تعیین هدف می شود. رقابت در این بازی بسیار هیجان انگیز بوده و می تواند افراد را به خوبی سرگرم کند. این بازی در دنیای دیجیتال نیز طرفداران خود را دارد از این رو بازی های کامپیوتری و موبایلی مختلفی برای آن ارائه شده است. در این بخش با ما همراه باشید تا بهترین بازی های تیر و کمان برای گوشی را بشناسید.

بهترین بازی های تیر و کمان برای گوشی کدام اند؟

Archery Big Match

در این بازی بازیکنان باید به هدف خود که در حال حرکت نیز هست، تیراندازی کرده و به قلب هدف بزنند. این بازی شامل حالت‌های مختلفی از جمله حالت آفلاین و چندنفره است. علاوه براین، در طول بازی موارد مختلفی برای کمک به شما فراهم است. بازی Archery Big Match همچنین دارای پشتیبانی از 16 زبان و حالت‌های مختلف بازی می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل پرینت در فتوشاپ

Archery Elite

Archery Elite یک بازی پیشتاز تیراندازی با کمان برای موبایل است. این بازی تجربه متنوع‌تری را نسبت به سایر بازی‌های تیر و کمان ارائه می‌دهد و شامل چندین حالت بازی از جمله حالت دونفره PvP آنلاین، حالت آفلاین، محتواهای جذاب و موارد دیگر است. ماهیت رقابتی و امکان دانلود آن به صورت رایگان باعث شده تا این بازی تیر و کمان بسیار محبوب شود.

Archery Master 3D

این بازی دارای چهار مکان مختلف، بیش از 100 سطح بازی و امکان بازی چندنفره آنلاین است، در نتیجه یک بازی خوب تیراندازی با کمان برای موبایل به شمار می‌رود. گرافیک‌های بازی نیر قابل قبول هستند و بازی در کل رضایت‌بخش است.

Archery World Champion 3D

Archery World Champion 3D یک بازی تیر و کمان فوق‌العاده دیگر محسوب می‌شود. همچنین یکی از بزرگترین و جامع‌ترین بازی‌ها در این زمینه است؛ زیرا دارای 390 سطح تک‌نفره، 270 سطح بازی دونفره و یک حالت بازی آنلاین است. همچنین می‌توانید بازی را در ابر ذخیره کرده و حافظه گوشی خود را اشغال نکنید. از جمله دیگر ویژگی‌های این عنوان، گرافیک مناسب و کنترل ساده آن است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی 6 برنامه برای افزایش کیفیت ویدیو

Bowmasters

Bowmasters یک بازی تیراندازی با کمان دیگر در این فهرست است که توسط Miniclip طراحی شده است. این بازی تیراندازی با کمان یکپارچه‌تر و تعاملی‌تر است و البته بازی محبوب پرندگان خشمگین (Angry Birds) را به یاد می‌آورد. این بازی دارای 41 شخصیت جذاب و مختلف، کمان‌های متنوع برای تیراندازی، امکان بازی دونفره و حالت‌های مختلف است. Bowmasters صرفا یک بازی تیر و کمان نیست، بلکه بیشتر یک بازی با عناصر تیراندازی با کمان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *