اخبار تکنولوژی

کیبورد Combo Touch logitech رونمایی شد

کیبورد Combo Touch لاجیتک

مپانی Logitech در سال 1981 با تمرکز بر روی لوازم جانبی کامپیوتر و بخصوص ماوس کار خود را آغاز کرد. کیبورد Combo Touch logitech محصول جدیدی از این برند بوده که به تازگی رونمایی شده و قرار است با طراحی زیبا و پد لمسی در اختیار کاربران قرار گیرد.

کیبورد Combo Touch logitech

کیبورد Combo Touch مجهز به پد لمسی ویژه‌ای است که قابلیت‌های مناسبی همچون قابلیت چند لمسی و مکان نمای بهبود یافته را در حین کار در اختیار کاربران نسل جدید آیپد قرار می‌دهد.

Combo Touch برای نسل سوم آیپد پرو ۱۱ اینچی و نسل پنجم آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی گزینه مناسبی محسوب می‌شود. کیبورد دستگاه قابلیت جدا شدن از بدنه دستگاه را دارد. در نتیجه کاربران می‌توانند هنگام مطالعه کیبورد را به راحتی جدا کنند. لاجیتک می‌گوید Combo Touch جدید نسبت به نسل قبلی طراحی نازک‌تری دارد و از پد لمسی بزرگ‌تری نیز بهره می‌برد. در نتیجه تجربه کاربری بهتری در اختیار کاربران نسل جدید آیپد قرار می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
هدفون بیسیم WF-SP800N سونی با قابلیت حذف نویز معرفی شد

به علاوه، در طراحی قاب کیبورد قسمتی نیز برای قرار دادن اپل پنسل در نظر گرفته شده. مکانیزم کیبورد از نوع مکانیزم قیچی است و کلید‌ها ارتفاعی برابر با یک میلی‌متر دارند. از دیگر ویژگی‌های این کیبورد می‌توان به نور پس زمینه و ردیف کلیدهای میان‌بر در قسمت بالای صفحه کلید اشاره کرد. کیبورد از طریق پورت اتصال هوشمند یا همان اسمارت کانکتور به دستگاه متصل می‌شود و نیازی به شارژ کردن ندارد. در نتیجه کاربران می‌‌توانند بدون نگرانی در مورد شارژ،‌ از آن استفاده کنند. لاجیتک در نظر دارد همین قاب و کیبورد را به زودی با قیمت ۲۳۰ دلار برای نسل جدید آیپد ۱۲.۹ اینچی نیز به بازار عرضه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *