مقالات اینترنت و شبکه

با قابلیت تازه اینستاگرام برای ویدئو های لایو خود ناظر انتخاب کنید

گزینه ی انتخاب ناظر برای لایو اینستاگرام

امروز قصد داریم شما را با گزینه ی انتخاب ناظر برای لایو اینستاگرام آشنا کنیم. از آنجایی که مردم در طول وضعیت COVID-19 به طور فزاینده ای منزوی می شوند، می دانیم که ممکن است سخت باشد که با مخاطبان خود درگیر باشید. Instagram Live به شما امکان می دهد این خط مستقیم را حفظ کنید و به راحتی با جامعه خود به روشی معتبر ارتباط برقرار کنید. اگر می خواهید بیشتر با گزینه ی انتخاب ناظر برای لایو اینستاگرام آشنا شوید، تا انتها با ما همراه باشید.

با این گزینه چه کارهایی می توان انجام داد؟

مهمتر از آن، می‌توانید نظرات و سؤالات مخاطبان خود را در زمان واقعی دریافت کنید. این یک ابزار بسیار معنادار برای ایجاد ارتباط قوی بین برند شما و مشتریان است. برای کمک به شما برای شروع، ما نحوه راه‌اندازی اولین لایو اینستاگرام و نکات برتر خود را برای ایجاد ارتباط معنی‌دار با مشتریانتان پوشش می‌دهیم.

گزینه ی انتخاب ناظر برای لایو اینستاگرام

اطمینان حاصل کنید که اتصال اینترنتی قوی دارید تا جریان با کیفیت بالا تا حد امکان حفظ شود. انگشت خود را از فید به سمت راست بکشید تا دوربین Stories باز شود، سپس روی «Live» و سپس «Start Live Video» ضربه بزنید. می‌توانید تا یک ساعت به صورت زنده بروید، و خواهید دید که افراد جدید چه زمانی ملحق می‌شوند. هرچه بیشتر بمانید، طرفداران شما زمان بیشتری برای پیوستن دارند. درگیرترین دنبال کنندگان شما ممکن است اعلانی دریافت کنند که شما زنده هستید و داستان شما به جلوی نوار داستان آنها در بالای فید منتقل می شود. گزینه ی انتخاب ناظر برای لایو اینستاگرام به تازگی آمده است.

چگونه ناظران لایو اینستاگرام افزایش پیدا می کند؟

نکاتی برای کسب و کارها، قبل از پخش زنده: Instagram Live را در یک حساب آزمایشی تست کنید تا مطمئن شوید که با عملکرد و تنظیمات آن آشنا هستید. به دنبال کنندگان اطلاع قبلی بدهید (سعی کنید از برچسب شمارش معکوس در استوری ها استفاده کنید یا در فید اینستاگرام خود پست کنید). پس از اولین پخش زنده، سعی کنید در زمان‌های خاصی در طول روز یا هفته به صورت زنده پخش کنید تا مخاطبانتان بدانند چه زمانی منتظر تنظیم کردن هستند.

این مطلب را هم ببینید
آپدیت فایرفاکس ۸۱ منتشر شد

زمانی که در حال پخش لایو هستید: با یک شریک تجاری، خالق یا طرفدار، به پخش زنده بروید. استفاده از Live With یک اعلان به دنبال‌کنندگان همکارتان می‌دهد، بنابراین راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان جدید نیز است. پرسش و پاسخ زنده را امتحان کنید. یا در طول پخش جریانی سؤال بپرسید یا از برچسب سؤالات در استوری ها برای تهیه سؤالات از قبل استفاده کنید. تعدیل نظرات را روشن کنید تا تجربه مثبت جامعه را تسهیل کنید. اگر از iOS استفاده می کنید، دکمه اشتراک گذاری رسانه (در سمت راست پایین صفحه ضبط زنده) را امتحان کنید، که به شما امکان می دهد هر ویدیو یا تصویری را روی صفحه به اشتراک بگذارید. گزینه ی انتخاب ناظر برای لایو اینستاگرام بسیار به کاربران کمک کرده است.

پس از پایان لایو باید چه کنیم؟

لایو خود را با IGTV به اشتراک بگذارید. مطمئن شوید که «پست پیش‌نمایش» روشن است تا پیش‌نمایش ویدیوی شما در فید و نمایه شما به اشتراک گذاشته شود. همچنین می توانید ویدیو را در دستگاه خود دانلود کنید. (به روز رسانی در 5 اکتبر 2021 در ساعت 10:00 PT: ویدیوهای IGTV و فید در یک قالب، ویدیوی اینستاگرام ترکیب شده اند.)

نحوه راه اندازی لایو اینستاگرام، برای شروع یک ویدیوی زنده، مراحل زیر را دنبال کنید: روی نماد دوربین در سمت چپ بالای Feed ضربه بزنید یا از هر نقطه در Feed به سمت راست بکشید تا دوربین Stories باز شود.

برای شروع Live به Live در پایین صفحه بروید. قبل از پخش زنده، روی نماد چرخ در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید تا کنترل‌ها باز شود تا انتخاب کنید چه کسی می‌خواهید لایو اینستاگرام شما را مشاهده کند، چه کسی می‌تواند پاسخ دهد، در کجا ذخیره می‌شود و چگونه می‌توان آن را به اشتراک گذاشت. تعداد بینندگان در بالای صفحه نمایش داده می شود. وقتی آماده شدید، سپس روی دکمه Live ضربه بزنید. گزینه ی انتخاب ناظر برای لایو اینستاگرام در اینجا هم کاربرد دارد.

آداب معاشرت در لایو اینستاگرام چگونه است؟

زمانی که همه در حال پیوستن هستند، می‌توانید چند لحظه به مخاطبان خود سلام کنید تا پخش زنده شما را ببینند. نظرات مخاطبان شما در پایین ظاهر می شود. پخش‌کنندگان می‌توانند سؤالاتی را که توسط مخاطبانشان از طریق برچسب پرسش و پاسخ ارسال می‌شود ببینند و سؤالاتی را که می‌خواهند نمایش داده شوند انتخاب کنند.

گزینه ی انتخاب ناظر برای لایو اینستاگرام

گزینه ی انتخاب ناظر برای لایو اینستاگرام

برای اطمینان از اینکه کلمات نامناسب را در نظرات، در لایو اینستاگرام خود مشاهده نمی کنید، می توانید نظرات توهین آمیز را پنهان کنید و نظراتی را که حاوی کلمات خاصی هستند فیلتر کنید. تنظیمات اینستاگرام را باز کنید، به Privacy بروید، نظرات را انتخاب کنید و سپس گزینه Hide Offensive Comments را از خاموش به روشن تغییر دهید. برای فیلتر کردن نظراتی که با کلمات یا عبارات خاصی تماس دارند، فیلتر دستی را از خاموش به روشن تغییر دهید و کلمات یا عباراتی را که می‌خواهید فیلتر کنید تایپ کنید. بنابراین گزینه ی انتخاب ناظر برای لایو اینستاگرام بسیار پرکاربرد است.

این مطلب را هم ببینید
جلوگیری از دانلود اپلیکیشن های ناخواسته توسط مرورگر اج مایکروسافت

اگر از iOS استفاده می‌کنید، می‌توانید روی نماد دوربین در پایین سمت راست ضربه بزنید تا عکس‌ها و ویدیوها را از رول دوربین خود در ویدیوی زنده خود به اشتراک بگذارید. وقتی عکس یا ویدیویی را از رول دوربین خود اضافه می‌کنید، پخش زنده ویدیوی شما به گوشه سمت راست بالای صفحه منتقل می‌شود. برای توقف نمایش عکس یا ویدیوی خود، انگشت خود را به سمت راست روی رول دوربین خود در زیر بکشید و ضربه بزنید.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با گزینه ی انتخاب ناظر برای لایو اینستاگرام آشنا کنیم. به خاطر داشته باشید که تنها شما می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای موجود در رول دوربین خود را هنگام اشتراک‌گذاری ویدیوی زنده ببینید. وقتی کارتان تمام شد، روی End در بالا سمت راست و سپس برای تأیید ضربه بزنید. از آنجا، می توانید روی نماد ذخیره در بالا سمت چپ ضربه بزنید تا آن را در رول دوربین خود ذخیره کنید، یا آن را در استوری های خود به اشتراک بگذارید. لایو شما به مدت 24 ساعت در استوری اینستاگرام خواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *