تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

گوگل کروم بوک‌ های ۲۰۲۰ را تا ۸ سال پشتیبانی می‌کند

کروم بوک‌ های ۲۰۲۰

زمانی که کروم بوک رونمایی شد هیچ چیز قابل پیش بینی نبود و مطمئن نبودیم که چگونه این پلتفرم می خواهد نزد کاربران به محبوبیت برسد. کروم بوک ها لپ تاپ‌ هایی هستند که سیستم عامل کروم را به جای ویندوز یا مک او اس معمول اجرا می‌کنند و سیستم عامل کروم سادگی یک افزونه از مرورگر گوگل کروم است. در زمان عرضه کروم بوک ها، گوگل قول پشتیبانی سه ساله از این دستگاه ها را به کاربران داده بود. با توجه به استقبال مردم از کروم بوک های گوگل، این کمپانی مدت زمان پشتیبانی از محصولات را افزایش داد. اخبار جدید حاکی از آن است که کروم بوک‌ های ۲۰۲۰ و کلیه کروم بوک هایی که از این پس تولید شوند، تا 8 سال پشتیبانی خواهند شد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین هارد دیسک های اینترنال 2021

کروم بوک‌ های ۲۰۲۰

یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های کروم‌ بوک‌‌ ها قابلیت به‌ روزرسانی خودکار سیستم‌ عامل آن‌ ها است. گوگل در کنفرانس آموزشی BETT 2020 لندن دو دستگاه Lenovo 10e و Acer Chromebook 712 که در سال ۲۰۲۰ تولید شده‌ اند را اولین دستگا‌ه‌ هایی معرفی کرد که تا ماه ژوئن ۲۰۲۸ تحت پوشش نرم‌ افزاری این شرکت قرار خواهند داشت.

همچنین قرار است پنل کنسول ادمین بهینه سازی شده ، که  نتیجه‌ ی آن اضافه شدن امکان فیلتر کردن جست‌ و جو‌ها و کوتاه‌ تر شدن زمان بارگذاری سیستم‌ عامل و نمایش زمان اتمام پشتیبانی به کاربر خواهد بود. گوگل قصد دارد صنعت آموزش را هدف قرار دهد. افزایش نرخ خدمات گوگل برای این زمان پشتیبانی از ۲۵ دلار به ۳۰ دلار رسیده است. در مقابل مایکروسافت دارای پشتیبانی اولیه ۳ ساله است و پس از آن زمان به‌ روزرسانی کلی سیستم‌ عامل بعدی خواهد بود. در کنار این پیشنهاد ، مادامی که کامپیوتر شما از ویندوز ۱۰ پشتیبانی کند مایکروسافت به‌ روزرسانی آن را به‌ طور رایگان انجام خواهد داد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی 5 افزونه برای افزایش سرعت کروم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *