مقالات اینترنت و شبکه, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

۵۵ درصد سهم بازار اینترنت ثابت متعلق به شرکت مخابرات است

اینترنت ثابت

با توجه به گسترش روز افزون نیاز مردم به شبکه های جهانی و اینترنت ، تمامی جوامع نیز همواره در تلاشند تا بستر مناسبی برای افراد فراهم کنند. در ایران نیز اپراتورها و شرکت های متعددی هستند که امکان استفاده از اینترنت را برای مردم فراهم می کنند. به گفته مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ، آقای سیدمجید صدری ۵۵ درصد سهم بازار اینترنت ثابت متعلق به شرکت مخابرات است.

۵۵ درصد سهم بازار اینترنت ثابت

وی اعلام کرد ۵۵ درصد سهم بازار و ترافیک باند پهن ثابت در سراسر کشور متعلق به شرکت مخابرات ایران است. او می گوید با افزایش رضایت‌ مندی و توسعه‌ ی خدمات کاربر پسند برای مشتریان، حجم مصرفی اینترنت روزانه‌ی کشور در ۹ ماه ابتدایی سال ۱۳۹۸ به‌ میزان ۴۵ درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش یافته است. او گفت:

شرکت مخابرات ایران علاوه‌بر تأمین پهنای باند لازم و همکاری با سایر اپراتورها در حوزه‌های ثابت و سیار، حدود ۵۵ درصد از بازار اینترنت باند پهن ثابت را در کشور در اختیار دارد و در تلاش هستیم با افزایش کیفیت خدمات مشتری محور، این سهم بازار را افزایش دهیم.

در استان‌ های خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، آذربایجان غربی و اصفهان سهم بازار باند پهن مخابرات با فعالیت‌ های انجام شده به بیش از ۷۵ درصد کل سهم بازار بالغ شده است و در مناطق دیگر نیز نسبت به دوره‌ های گذشته با افزایش سهم بازار نسبت به میانگین سال گذشته مواجه هستیم.

صدری در ادامه صحبت های خود افزود که شرکت مخابرات با تلاش کارکنان در مناطقی که صرفه‌ ی اقتصادی چندانی برای مخابرات وجود ندارد، خدمات خود را ارائه می‌دهد. در پایان او گفت:

این شرکت وظیفه‌ ی ملی و مسئولیت اجتماعی خود را بر مبنای خدمت‌ رسانی متوازن و یکپارچه در اقصی نقاط کشور به تمام هموطنان تعریف کرده است.

این مطلب را هم ببینید
لپ تاپ ریزر بلید پرو 17 با کارت گرافیک RTX 2080 Super معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *