مقالات اینترنت و شبکه, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

تجربه سوپردیوایس هواوی در ورزش

سوپر دیوایس هواوی

در این متن سعی داریم شما را با سوپردیوایس هواوی آشنا کنیم. هوآوی این دستگاه‌ها را طوری طراحی کرده است که به‌عنوان یک دستگاه فوق‌العاده عمل کنند و به کاربران این امکان را می‌دهند که بین اتصالات سیمی و بی‌سیم در حالت‌های تجاری و شخصی حرکت کنند. اگر می خواهید بیشتر با سوپر دیوایس هواوی آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

ویژگی این سوپردیوایس ها چیست؟

اکنون مصرف‌کنندگان بیش از هر زمان دیگری دستگاه‌های هوشمند دارند، با این حال اتصال آن‌ها به یکدیگر می‌تواند گاهی چالش‌برانگیز باشد و منجر به تجربه کاربری پراکنده شود. تجربه Super Device Huawei راه حلی را با اجازه دادن به دستگاه های مختلف برای اتصال و تعامل به شیوه ای راحت و ایمن ارائه می دهد.

سوپر دیوایس هواوی

کیت لیبو، مدیر کشور، گروه کسب و کار مصرف کننده هوآوی، امارات، می گوید: «تجارب دستگاه های فوق العاده از کارمندان و مصرف کنندگان کمک می کند تا کارایی خود را بسیار بهبود بخشند.

در 16 نوامبر، Huawei Consumer Business Group (CBG) مجموعه دفتر هوشمند Super Device خود را با معرفی محصولات جدید در امارات گسترش داد. این دستگاه‌ها شامل لپ‌تاپ‌های هوشمند 2.5K با کارایی بالا – MateBook 14s و MateBook 13s، مانیتور فوق‌العاده خمیده با نرخ تازه‌سازی بالا – MateView GT 27 اینچی، چاپگر رومیزی PixLab X1 با قابلیت‌های دستگاه فوق‌العاده و غیره هستند.

هواوی چرا این قابلیت را افزوده است؟

«تجربه ما در دستگاه‌های فوق‌العاده به کاربران، به‌ویژه آنهایی که در محل کار هستند، این امکان را می‌دهد تا از بسیاری از دستگاه‌ها در شرایط مختلف به طور یکپارچه استفاده کنند. لیبو می افزاید: ما معتقدیم که Super Devices Smart Office ابزارهای مورد نیاز کاربران را برای تشویق خلاقیت کاربردی و ارتباطات یکپارچه در اختیار کاربران قرار می دهد. سوپردیوایس هواوی می تواند بهترین ها را ارایه دهد.

هوآوی این دستگاه‌ها را طوری طراحی کرده است که به‌عنوان یک دستگاه فوق‌العاده عمل کنند و به کاربران اجازه دهند در حالت‌های تجاری و شخصی بین اتصالات سیمی و بی‌سیم حرکت کنند.

کاربران می‌توانند به صورت بی‌سیم MatePad Pro 12.6 اینچی هواوی را به MateBook 14s بفرستند و از ویژگی‌های همکاری چند صفحه‌نمایش PC-Tablet استفاده کنند، که شامل سه حالت آینه، گسترش و همکاری است. حالت آینه ای به کاربر اجازه می دهد تا صفحه MateBook 14s را با صفحه نمایش تبلت منعکس کند و به کاربران این امکان را می دهد که مستقیماً روی پرونده ها کار کنند، اسناد را حاشیه نویسی کنند یا با استفاده از M-Pen تبلت روی لپ تاپ خود طراحی کنند. سوپردیوایس هواوی می تواند تجربه های ورزشی را نیز در اختیار شما قرار دهد.

این مطلب را هم ببینید
گوگل کروم 90 منتشر شد

مزایای این سوپردیوایس چیست؟

حالت Extend همچنین تبلت را به صفحه دوم تبدیل می کند و فضای اضافی برای نمایش محتوای بیشتر فراهم می کند. در نهایت، حالت همکاری، تعامل بین پلتفرمی بین ویندوز و اندروید را فعال می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد متن، تصاویر و اسناد را بین دستگاه‌های متصل با قابلیت کشیدن و رها کردن انتقال دهند. Huawei MateView GT 27 اینچی دارای نرخ تازه سازی 165 هرتز و انحنای طلایی 1500R است.

هوآوی همچنین اولین چاپگر رومیزی خود را با نام PixLab X1 معرفی کرد. این یک پرینتر لیزری است که فقط می تواند سیاه و سفید چاپ کند. می تواند تا 28 صفحه در دقیقه چاپ کند و از چاپ دو طرفه خودکار پشتیبانی می کند. این چاپگر به عنوان یک دستگاه کپی و یک اسکنر تخت هوشمند نیز عمل می کند. انتظار می رود در ماه های آینده در امارات متحده عربی عرضه شود.

لیبو می‌افزاید: «معمولاً پیکربندی یک چاپگر دشوار است، اما با تجربه ما از دستگاه فوق‌العاده، مصرف‌کنندگان می‌توانند به‌طور یکپارچه با کلیک یک دستگاه متصل شوند. سوپردیوایس هواوی مزایای زیادی دارد.

هواوی، برندی در حال پیشرفت روزافزون

گروه تجاری مصرف کننده هواوی همچنین Wi-Fi Mesh 7 و Mesh 3 خود را معرفی کرد و سبد محصولات مش روتر خود را گسترش داد. روترهای مش که در دو بسته موجود است، سرعت اتصال Wi-Fi 6 Plus را برای حداکثر 250 دستگاه در 6000 فوت مربع فراهم می کند.

سوپر دیوایس هواوی

هوآوی همچنین روتر هوشمند Wi-Fi AX2 Wi-Fi 6 خود را معرفی کرد که به کاربران امکان می دهد به راحتی چندین واحد از Wi-Fi AX2 خود را برای پوشش بهتر Wi-Fi در محل کار متصل کنند. علاوه بر این، روتر جدید با اپلیکیشن HUAWEI AI Life نیز سازگار است که با آن کاربران به ابزارهای هوشمند برای مدیریت شبکه های خانگی خود دسترسی دارند. هوآوی هوم‌سِک (Huawei HomeSec) نیز ارائه می‌شود که به حفظ حریم خصوصی داده‌های کاربر کمک می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که فقط کاربرانی که حق دسترسی دارند، اتصال اینترنتی دارند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تبدیل ویدیو به گیف

در منطقه، ما شاهد تقاضای قوی برای محصولات خود هستیم. با این حال، در یک بازار رقابتی مانند امارات متحده عربی، ما می خواهیم به مصرف کنندگان در مورد این راه حل جدید آموزش دهیم و مزایای آن را به آنها منتقل کنیم. سوپر دیوایس هواوی همچنین می تواند بر روی ورزش کردن شما هم تسلط داشته باشد.

سوپردیواس چه تجربه هایی ارایه می دهد؟

تجربه Super Device که با HarmonyOS معرفی شد، برای ارائه یک زبان مشترک برای دستگاه های روی پلت فرم های مختلف طراحی شده است. این عملکرد به اتصال و همکاری دستگاه‌های مختلف مجهز به سیستم عامل HarmonyOS کمک می‌کند تا از طریق یک دستگاه فوق‌العاده، تجربه‌ای راحت‌تر، روان‌تر و ایمن‌تر برای مصرف‌کنندگان فراهم کند.

با استفاده از فناوری توزیع شده HarmonyOS، این عملکرد همه دستگاه‌ها را یکپارچه می‌کند و امکان استقرار انعطاف‌پذیر را به میل کاربران فراهم می‌کند. علاوه بر این، دستگاه های قبلی را در یک محیط زیست هماهنگ ترکیب می کند که به کاربران اجازه می دهد آزادانه از قابلیت های HarmonyOS استفاده کنند.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با سوپردیوایس هواوی آشنا کنیم. علاوه بر این، هواوی تقریباً در تمام دستگاه های مجموعه خود این عملکرد را فعال کرده است. می‌توانید تمام دستگاه‌های هواوی را که از ویژگی اتصال HarmonyOS Super Device پشتیبانی می‌کنند در لیست زیر بررسی کنید. مدل های لیست شده در زیر اکنون تحت ویژگی Super Device قابل جستجو هستند و می توانند اتصالات جدیدی را با تلفن هوشمند برقرار کنند. ممنون از توجه دوستان عزیز به این مقاله.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *