اخبار تکنولوژی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

بررسی هدفون ردمی buds 3 pro مقرون به صرفه و قابل اطمینان

هدفون ردمی buds 3 pro

امروز می خواهیم شما را با هدفون ردمی buds 3 pro آشناکنیم. هدفون‌ها از فناوری حذف نویز فعال دوگانه با میکروفون‌های بازخورد و فید فوروارد استفاده می‌کنند. آنها به طور موثر صدای محیط را از بین می برند و صدای اضافی در مجرای گوش را کاهش می دهند. حذف نویز می تواند تا عمق 35dB* باشد. حذف نویز از طریق فناوری حذف نویز فعال فعال می شود. حداکثر عمق حذف نویز 35 دسی بل را پشتیبانی می کند که می تواند نویز پس زمینه را تا 98 درصد کاهش دهد. داده های آزمون توسط موسسه ملی مترولوژی چین ارائه شده است. نتایج واقعی ممکن است بسته به اندازه گوش های کاربر، جوانه های انتخاب شده، ساختار کانال گوش، نحوه استفاده از هدفون، جویدن یا ورزش کردن کاربر و غیره متفاوت باشد. اگر می خواهید بیشتر با هدفون ردمی buds 3 pro آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

این هدفون ها چه ویژگی هایی دارد؟

شیائومی هدفون‌های اقتصادی جدید خود را با نام تجاری Redmi با نام Redmi Earphones عرضه کرد. هدفون های جدید Redmi جایگزین ایرفون های پایه Mi هستند که سال گذشته معرفی شدند. ایرفون جدید شیائومی دارای بدنه فلزی، گوش گیرهای ضد جرم گوش، طراحی سبک وزن و صدای با وضوح بالا است. ما مدتی این هدفون را تست کردیم و دیدیم ارزش خرید دارد یا خیر.

هدفون ردمی buds 3 pro

بررسی اجمالی: خوب، 3.4، شیائومی هدفون‌های اقتصادی جدید خود را با نام تجاری Redmi با نام Redmi Earphones عرضه کرد. هدفون های جدید Redmi جایگزین ایرفون های پایه Mi هستند که سال گذشته معرفی شدند. ایرفون های جدید شیائومی دارای بدنه فلزی، گوش گیرهای ضد جرم گوش، طراحی سبک وزن و صدای با وضوح بالا هستند. ما مدتی این هدفون را تست کردیم و دیدیم ارزش خرید دارد یا خیر. مشخصات ایرفون Redmi: رنگ: مشکی، آبی، قرمز، ساخت: فلز، درایورها: 9 میلی متر، امپدانس: 32، کنترل: موسیقی و تماس، کابل: 1.25 میلی متر، ساخته شده از پی وی سی، وزن: 13 گرم، هدفون ردمی، طراحی، ساخت و راحتی. هدفون ردمی buds 3 pro ویژگی های فوق العاده ای دارد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش بکاپ گیری و بازیابی اطلاعات در فایرفاکس

مشخصات این هدفون ها چیست؟

طراحی کلی بسیار ساده و الهام گرفته از هدفون دو درایور Mi است. با طراحی تک رنگ، ایرفون Redmi بسیار پیچیده و عالی به نظر می رسد. هدفون ها از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده اند و ساختار مناسبی دارند. با رسیدن به تناسب، به راحتی از گوش شما نمی افتد و از آنجایی که تناسب ذهنی است، در آزمایش من متوجه شد که راحت است. این هدفون نیز بسیار سبک (13 گرم) است که یکی دیگر از نکات مهم این هدفون است.

طراحی سبک وزن و نوک گوش سیلیکونی با کیفیت از دیگر نکات بارز این هدفون است. همچنین دارای پنل توری ضد جرم گوش است که از آسیب رساندن جرم گوش به گوشی شما جلوگیری می کند. هدفون ردمی buds 3 pro مشخصات خاص خود را دارد.

دارای کابل PVC به طول 1.2 متر است که به نظر می رسد بسیار بادوام و مستحکم باشد. در سمت راست، یک کپسول کوچک وجود دارد که میزبان یک میکروفون و یک دکمه است. با استفاده از این دکمه، موسیقی و تماس های دریافتی را کنترل می کنید. نکته خوب این است که میکروفون بسیار نزدیک به ماه است، بنابراین نیازی نیست خیلی بلند صحبت کنید. کیفیت میکروفون مناسب است و کمترین نویز پس زمینه را ضبط می کند.

کاربرد این هدفون ها چیست؟

در مجموع، در مورد طراحی و کیفیت ساخت، Redmi با توجه به قیمت هدفون، عملکرد خوبی داشته است. با توجه به کیفیت صدا، این ایرفون Redmi صدای نسبتا مناسبی ارائه می دهد. صدای خروجی کلی صدای بلندی دارد و خوبی این است که حتی در بلندی صدا هیچ اعوجاجی وجود ندارد. میزان بیس خوبی ارائه می دهد، اما متوسط و بالا در مقایسه با باس کمی کسل کننده هستند. بنابراین، اگر عاشق باس هستید، پس این هدفون را دوست خواهید داشت، اما برای کاربران صوتی متعادل انتخاب ایده آلی نیست. این هدفون ها به لطف طراحی و نوک گوش با کیفیت خوب، میزان مناسبی عایق صدا را نیز ارائه می دهند. هدفون ردمی buds 3 pro کاربردهای متعددی دارد.

این مطلب را هم ببینید
7 اهمیت فناوری در زندگی روزمره ما

به طور کلی، هدفون Redmi یک هدفون مقرون به صرفه با طراحی سبک وزن، کیفیت صدای مناسب نسبت به قیمت است. اگر قصد خرید ایرفون های زیر 400 روپیه را دارید، گوشی Redmi انتخاب ایده آلی است. اما اگر بتوانید بودجه خود را به حدود 500 روپیه افزایش دهید، Realme bud 2، Boat Basshead 182 و Infinity Zip 100 از نظر کیفیت و ویژگی های صدا انتخاب بهتری هستند. اطلاعات بیشتر لطفاً لیست بهترین هدفون های زیر 500 روپیه ما را بررسی کنید.

الگوریتم هوش مصنوعی این هدفون چگونه است؟

الگوریتم هوش مصنوعی صحنه را بر اساس سطح سر و صدای محیط و عادات استفاده قضاوت می کند. عمق حذف نویز را برای محیط های مختلف تنظیم کنید. این سه میکروفون، همراه با الگوریتم لغو نویز تماس که از طریق مدل شبکه عصبی فعال شده است، می‌توانند صدای افراد را به دقت دریافت کنند و در عین حال صداهای محیطی پس زمینه را به طور موثر کاهش دهند. این امکان را برای مکالمات واضح و بدون دخالت در محیط های پر سر و صدا فراهم می کند. هدفون ردمی buds 3 pro دارای الگوریتم هوش مصنوعی خاصی است.

هدفون ردمی buds 3 pro

وقتی حالت شفافیت روشن است، همچنان می‌توانید صداهای محیط را بدون نیاز به بیرون آوردن هدفون بشنوید. برای صدای واضح‌تر، حالت صوتی را بهبود ببخشید. می‌توانید با هدفون‌تان با دوستتان گفتگوی آرامی داشته باشید. سیم پیچ دیافراگم مرکب 9 میلی متری یک تجربه صوتی عالی را برای شما فراهم می کند. پس از تنظیم توسط یک متخصص از آزمایشگاه صدای داخلی شیائومی، صدایی با تناسب بالا واضح است و تحریف نمی‌شود، در حالی که صدای پایین، غنی و خالص با کیفیت صدایی باکیفیت‌تر است.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با هدفون ردمی buds 3 pro آشنا کنیم. با یک تراشه کم مصرف داخلی، هدفون ها می توانند تا 6 ساعت* با یک بار شارژ کار کنند. با کمک یک کیس شارژ، هدفون ها می توانند تا 28 ساعت کار کنند*. بنابراین، می توانید ساعت ها از موسیقی لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *