تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

لپ تاپ های رنگارنگ Avita در CES 2020 معرفی خواهند شد!

لپ تاپ های رنگارنگ Avita

با آغاز سال میلادی 2020 به نمایشگاه CES 2020 نزدیک می شویم. برندها در صدد آن هستند تا محصولات جدید و بهتری را به مردم معرفی کنند. Avita نیز از این موضوع غافل نبوده و قصد دارد محصولات باکیفیتی را روانه بازار کند. این طور که بنظر می رسد این برند هنگ کنگی قصد دارد لپ تاپ های جدید با طراحی و عملکرد بهتر را ارائه کند. با ما همراه باشید تا لپ تاپ های رنگارنگ Avita را مورد بررسی قرار دهیم.

لپ تاپ های رنگارنگ Avita

برند مذکور دو خانواده‌ی جدید لپ‌تاپ خود را با حفظ طراحی رنگارنگ و با سطح بالاتری از عملکرد در CES 2020 معرفی خواهد کرد. این لپ تاپ ها از سری محصولات Admiror و Pura برند Avita بوده که در در نمایشگاه CES رونمایی خواهند شد. البته این در حالی است که لپ‌تاپ‌های این برند در حال حاضر در بازار داخلی در دسترس قرار دارند. آویتا در بیانیه‌ی مطبوعاتی خود ضمن ارائه‌ی اطلاعاتی اندک در مورد مشخصات این محصولات، بر طراحی سیستم‌های جدید خود تأکید داشته؛ اما خوشبختانه در وب‌سایت Avita جزییاتی از مشخصات محصولات ارائه شده است.

این مطلب را هم ببینید
بهترین نرم افزارهای مدیریت مصرف اینترنت

Clarus گزینه خوبی برای کسانیست که به دنبال لپ تاپ ارزان قیمت هستند. در مقابل مدل Liber با عملکرد و کارایی بهتر از قیمت بالاتری برخوردار است. سری جدید لپ‌تاپ‌های Pura نیز یک سری میان‌رده با پردازنده Core i3-8145U /Core i5-8265U از اینتل، ۴ گیگابایت / ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت / ۲۵۶ گیگابایت / ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD بوده است. نمایشگر ۱۴ اینچی این سری دارای وضوح تصویر Full HD با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ بوده و سری Pura در رنگ‌های مختلفی در دسترس قرار خواهد گرفت.

لپ تاپ های رنگارنگ Avita

یک نکته منفی در مورد این سری ا لپ تاپ های اویتا این است که کلیه لپ تاپ های جدید این برند بصورت پیش فرض دارای سیستم‌عامل Windows 10 S می باشند و کاربرانی که به‌دنبال نسخه‌ی کامل ویندوز 10 هستند، مجبور به پیدا کردن راه‌حل یا انتخاب لپ‌تاپی دیگر خواهند بود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی روتر AX3 Dual Core هواوی

سری Admiror محصولات این برند ، لپ تاپ های مجلل تری را در اختیار کاربران قرار میدهد. این مدل از شاسی تمام فلز بهره برده و علاوه بر ظاهر زیبا و طراحی بسیار خوب، از پردازنده Core i5  / Core i7 بهره خواهد برد. همچنین این مدل با نسخه‌ی کامل ویندوز ۱۰ اجرا خواهد شد. امکانات ذخیره سازی در این سری نیز مانند سری Pura بوده و در این سری از لپ‌تاپ‌های Avita شاهد نمایشگرهای ۱۴ اینچی و ۱۵/۶ اینچی خواهیم بود.

در سری Admiror بر خلاف Pura شاهد رنگیندی کمتری خواهیم بود. درنتیجه شاید این سری محصولات فقط در ۵ رنگ ارائه شوند و خبری از رنگ‌های مشکی، سفید و خاکستری نباشد.

هنوز زمان دقیقی برای عرضه این محصولات به بازار جهانی اعلام نشده است. همچنین هیچ کس اطلاعی از قیمت این لپ تاپ ها ندارد. اما قیمت فعلی سری Admiror در هنگ کنگ نزدیک به ۹۰۰ دلار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *