ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آپدیت جدید ویندوز ۱۰ ، سیستم را از کار می‌اندازد

از زمان عرضه ویندوز 10 تاکنون ، کاربران با مشکلات زیادی هنگام کار با این نسخه از سیستم عامل ویندوز مواجه شده اند. هرچند تلاش مایکروسافت همواره این بوده است که مشکلات موجود در این محصول را در هر آپدیت برطرف سازد. اما گاهی رفع یک مشکل منجر به ایجاد مشکل جدیدی می شود. آپدیت جدید ویندوز ۱۰ موارد ذکر شده را تایید می کند؛ چرا که در این بروزرسانی شاهد مشکل جدیدی هستیم.

آپدیت جدید ویندوز ۱۰

هرچند آپدیت KB4535996 یک بروزرسانی انتخابی است، یعنی لازم نیست که حتما آن را نصب کنید و این کاملا به شما بستگی دارد. البته فارغ از مشکلاتی که برای کامپیوتر شما به بار می‌آورد، نصب آن چندین باگ مهم مانند مشکلات جستجوی یکپارچه ویندوز و گلیچ‌های پرینت را از بین می‌برد، ولی با همت مایکروسافت فعلا نمی‌توانید از این بروزرسانی استفاده کنید، زیرا نصب نمی‌شود. یک کاربر ویندوز ۱۰ به خوبی شرایط را شرح می‌دهد:

ویندرو آپدیت KB4535996 را به عنوان بروزرسانی انتخابی معرفی می‌کند؛ یعنی من می‌توانم تصمیم بگیرم که آن را نصب کنم یا خیر. این آپدیت از صفر تا ۱۰۰ دانلود می‌شود، سپس از صفر تا ۱۰۰ نصب شده و پس از راه‌اندازی مجدد تا ۶ درصد جلو می‌رود و در نهایت ارور‌های 0x800f0922 و 0x80070003 را می‌دهد. عیب‌یاب مایکروسافت هم چیزی را پیدا نمی‌کند.

یکی دیگر از مشکلاتی که کاربران این نسخه از وندوز 10 با آن مواجه شده اند ، روبرو شدن با صفحه آبی مرگ یا BSOD می باشد. یعنی نرم‌افزار و سخت‌افزار سیستم آن‌ها در برقراری ارتباط با یکدیگر به مشکل می‌خورد. این دسته از کاربران برای برطرف کردن این مشکل آپدیت KB4535996 را حذف کرده تا همه چیز دوباره به شرایط عادی برگردد. در نتیجه اگر علاقه ندارید سیستم شما هنگ کند یا مشکلات بیشتری به آن اضافه شود، بهتر است این آپدیت را نصب نکنید یا اگر در حال نصب آن‌ هستید، از ادامه فرایند صرف نظر کنید.

این مطلب را هم ببینید
مک بوک پرو 14.1 اینچی اپل مجهز به پنل مینی LED در راه است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *