بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های ماشین سواری ایرانی برای اندروید

بهترین بازی های ماشین سواری ایرانی برای اندروید

بازی های ریسینگ یا ماشین سواری یکی از محبوب ترین ژانرهای بازی های ویدیویی هستند و در گوشی‌های موبایل هم به واسطه کنترل ساده و کارآمد این نوع بازی ها کاربران زیادی به سراغ آن ها می روند. ممکن است برای بسیاری از افراد جالب باشد تا بتوانند بازی‌های رانندگی را با ماشین‌های ایرانی نظیر پژو پرشیا یا پراید و… تجربه کنند. برای شناخت بهترین بازی های ماشین سواری ایرانی برای اندروید می توانید در این بخش با ما همراه باشید.

بهترین بازی های ماشین سواری ایرانی برای اندروید

بازی کات آف

بازی ماشین سواری ایرانی کات آف (رانندگی بدون مرز) یک بازی دنیای باز است که در آن می‌توانید در نقاط مختلف دنیای بازی رانندگی کنید و یا در نقاط مختلف دنیای بازی و هر زمان که خواستید وارد مسابقات مختلف شوید و از رانندگی و مسابقه با خودروهای مختلف موجود در بازی لذت ببرید. انواع مسابقات رانندگی در این بازی وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های این عنوان طراحی دقیق ماشین‌های داخلی و خارجی است و البته قابلیت شخصی سازی خودرو با توجه به سلیقه شما نیز در این بازی وجود دارد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی DeLight: The Journey Home

بازی مریوان دریفت

بازی مریوان دریفت یک بازی ماشین سواری ایرانی است که بیشتر مسابقات آن مدل مبتنی بر دریفت است، هرچند که انواع مسابقه اتومبیل‌رانی در این بازی در نظر گرفته شده است. شما در این بازی می‌توانید ماشین مورد نظر خود را انتخاب کنید، آن را شخصی سازی کرده و اسپورت کنید و در انواع مسابقات شرکت کنید. حضور پلیس در خیابان‌های شهر و هوش مصنوعی مناسب در نظر گرفته شده برای سایر رقبا و خودروهای موجود در خیابان‌های شهر از دیگر ویژگی‌های این بازی هستند.

بازی ماشین بازی ایرانی شتاب 2

در بازی شتاب 2 توانایی پارک کردن شما در شرایط مختلف جاده به چالش کشیده خواهد شد. این بازی ماشین سواری ایرانی با شبیه سازی خوب تجربه‌ای نزدیک به واقعیت را برای شما ارائه خواهد کرد. بازی دارای 30 مرحله متنوع و چالش برانگیز است و به سادگی می‌تواند برای مدت‌ها شما را سرگرم کند. از دیگر ویژگی‌های این عنوان ‌می‌توان به گرافیک خوب آن، وجود 17 مدل مختلف از خودروهای ایرانی و خارجی، صدای اگزوز منحصر به فرد برای خودروها، موسیقی زیبا برای منوها و در حین بازی و… اشاره کرد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های موزیکال برای موبایل

بازی ماشین سواری ایرانی تیکاف 2

تیکاف 2 یک بازی کاملاً رقابتی است. شما می‌توانید با ارائه بهترین عملکرد خود در این بازی و ثبت رکورد، نام خود را به عنوان بهترین راننده در فهرست بهترین راننده‌های بازی ثبت کنید. این بازی به صورت رایگان برای ایرانیان عرضه شده است و به سادگی می‌تواند برای مدت‌ها شما را سرگرم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *