تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

لپ تاپ گیمینگ Predator Triton 500 به بازار عرضه شد

لپ تاپ گیمینگ Predator Triton 500

ایسر یکی از باسابقه‌ترین برندهای تولید کامپیوتر و تجهیزاتی جانبی در آسیا محسوب می‌شود و در رتبه‌ی پنجم بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های کامپیوتر شخصی در جهان قرار دارد. لپ تاپ های این برند از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردار هستند. لپ تاپ گیمینگ Predator Triton 500 که به تازگی رونمایی شده بود ، در طی روزهای گذشته با قیمتی عالی وارد بازار شده است.

لپ تاپ گیمینگ Predator Triton 500

نسخه جدید لپ تاپ Predator Triton 500 به پردازنده نسل دهمی اینتل در مدل Core i7-10750H مجهز شده است. این لپ تاپ دارای نمایشگر 15.6 اینچی IPS است که با تکیه بر فناوری G-Sync، می‌تواند فرکانس به‌روزرسانی خیره کننده 300 هرتز را ارائه کرده و از این رو جایگاه خود را در بین رقبا یک پله بالاتر نگاه دارد. جالب است بدانید که این مانیتور از گستره رنگی S-RGB به صورت کامل پشتیبانی می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل باز نشدن فایل اکسل

لپ تاپ نامبرده دارای 32 گیگابایت حافظه رم DDR4 بوده و دارای 1 ترابایت حافظه SSD M.2 نوع NVME است. این حافظه شامل دو ماژول SSD با ظرفیت 512 گیگابایت است که در حالت RAID نصب شده و دارای سرعت بسیار بالایی هستند. پردازش‌های گرافیکی در Predator Triton 500 بر عهده کارت گرافیک قدرتمند GeForce RTX 2080 Super ساخت کمپانی انویدیا است. این کارت گرافیک در حال حاضر سریع‌ترین کارت گرافیک کلاس لپ تاپ در جهان است.

این لپ تاپ با وزن 2.1 کیلوگرم، از باتری توانمند 84 وات در ساعتی بهره می‌برد. نسبت حاشیه نمایشگر به پنل 81 درصد بوده و ضخامت بدنه نیز 17.9 میلی متر است. سیستم خنک کننده این درنده جدید، نسل چهارم AEROBLADE 3D است که با 3 عدد فن‌های فلزی، به خوبی از پس دفع حرارت سخت افزارها بر خواهند آمد. این لپ تاپ با فناوری TURBO + PREDATORSENSE امکان تغییر خودکار عملکرد و افزایش قدرت آنی را داراست. یک نرم افزار مانیتورینگ و مدیریتی توانمند نیز برای آن در نظر گرفته شده است که از طریق اپلیکشین گوشی‌های هوشمند نیز قابل کنترل است.

این مطلب را هم ببینید
رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *