بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بازی جدید هری پاتر در سال 2021 به بازار عرضه خواهد شد

بازی جدید هری پاتر

هری پاتر ، شخصیت محبوب ما در داستان های خیالی. بازی های ویدیوئی جذابی نیز از روی این شخصیت دوست داشتنی ساخته شده است که بسیار مورد توجه گیمرهای قرار گرفته اند. حدودا دو سالی از افشای بخشی از اطلاعات یک بازی نقش‌آفرینی در دنیای هری پاتر می‌گذرد. براساس گزارش جیسون شرایر، خبرنگار بلومبرگ و سابقا کوتاکو، بنظر می رسد بازی جدید هری پاتر قرار است اواخر سال آینده عرضه شود.

عرضه بازی جدید هری پاتر

این بازی که طبق نوشته شرایر «یک بازسازی اوپن ورلد از هاگوارتز و مناطق اطرافش» است، کاملا واقعی بوده و آن گیم‌پلی لیک شده که در سال ۲۰۱۸ مشاهده کردیم هم به این بازی مربوط بوده است. در این بازی می‌توانیم در نقش جادوگران خودمان بازی کنیم و در محیط بزرگ هاگوارتز به صورت اوپن ورلد گشت و گذار کنیم.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Shootero

سازنده این بازی Avalanche Software خواهد بود که سابقه ساخت Disney Infinity را داشته است – با استودیوی پشت عناوینی همچون Just Cause و Mad Max اشتباه گرفته نشود. این بازی قرار است برای پلتفرم‌های مختلف، از جمله پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس هم عرضه شود.

کمپانی برادران وارنر تا کنون به صورت عمومی درباره این بازی صحبت نکرده و هیچ واکنشی هم به اخبار و لیک‌های متعددش نشان نداده است. اما طبق گزارشات، این سکوت قرار است به زودی شکسته شود و این کمپانی پس از رویداد DC FanDome در ماه آگوست بالاخره از این عنوان مرموز رونمایی خواهد کرد. البته امیدواریم آن‌ها لا به لای برنامه‌شان بالاخره حرفی هم از بازی بعدی راکستدی و وارنر مونترئال بزنند و ما را از دست شایعات بی‌پایان دورشان خلاص کنند!

این مطلب را هم ببینید
بهترین هدست های گیمینگ سال 2021

در خرداد ماه، CNBC گزارش داد که AT&T به دنبال فروش بخش گیمینگ برادران وارنر است. طبق آن گزارش، تیک تو، اکتیویژن بلیزارد و الکترونیک آرتز همگی به خرید این بخش از کمپانی علاقه‌مند هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *