بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های شوتر سوم شخص

بهترین بازی های شوتر سوم شخص

سبک Third Person Shooter یا همان شوتر سوم شخص، یکی از سبک‎های بسیار پرطرفدار در دنیای بازی‎های رایانه‎ای می‎باشد که از زمان قدیم تا به امروز و طی این سال ها علاقمندان زیادی را در سراسر دنیا به خود جذب کرده است. برای شناخت بهترین بازی های شوتر سوم شخص می توانید در این بخش با ما همراه باشید.

بهترین بازی های شوتر سوم شخص را بشناسید

Uncharted 4

این بازی تاریک‌تر از سه بازی قبلی مجموعه بوده اما هنوز هم پر است از سربه‌سر گذاشتن‌ها و دیالوگ‌های خنداه‌دار که این مجموعه با آن‌ها شناخته می‌شود. Uncharted 4 یک پایان شایسته برای داستان دریک محسوب می‌شود و پر است از نبردهای مسلحانه با آدم‌بدهای مختلف. البته با مخفی‌کاری هم می‌توانید برخی مراحل را سپری کنید، ولی احتمال اینکه کار به شلیک بکشد زیاد است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی‌های چند نفره موبایل

The Division 2

در سیستم پیشرفت بازی چیزی به نام گرایند کردن وجود ندارد و مراحل داستانی آن هم محیط‌های مختلف با چالش‌های مناسب را ارائه می‌دهد. محتواهای فرعی و بخش چندنفره رقابتی این بازی تیراندازی سوم شخص شما را ساعت‌ها سرگرم خواهد کرد و علاوه بر آن، شاهد سلاح‌های واقع‌گرایانه و توانایی‌هایی هستیم که شما را مجبور می‌کنند در میانه راه، تاکتیک خود را عوض کنید.

Gears 5

داستان این بازی روی کیت دیاز و مشکلات و ریشه‌های او تمرکز دارد. در کمپین بازی شاهد محیط‌های بازتر و حتی ماموریت‌های فرعی مختلف هستیم که عمق بیشتری به داستان آن می‌دهند. بخش چندنفره عالی این مجموعه تغییرات چندانی نداشته اما حالت جدید Escape به شما گزینه‌ای دیگر برای بازی با دوستان خود می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های ایرانی برای اندروید

Control

این بازی که اتفاقات آن در «سازمان فدرال کنترل» رخ می‌دهد، ترکیبی از X-Files با مکس پین و Inception است. این یعنی شما دارای توانایی‌های فراطبیعی هستید و با موجودات عجیبی روبه‌رو می‌شوید و در عین‌حال، با داستانی گیج‌کننده و جذاب طرف هستید. بازی کنترل نه تنها یکی از بهترین بازی های شوتر سوم شخص سال 2019، بلکه به عنوان یکی از برترین بازی‌های سال هم شناخته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *