بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی Spellbreak

بررسی بازی Spellbreak

بازی‌های سبک بتل رویال در سالهای اخیر توانسته اند طرفداران زیادی را در دنیای گیم به خود اختصاص دهند. از این رو طبیعی است که هر روز شاهد رشد تعداد بازی‌های بتل رویال باشیم. در این بخش قصد داریم به معرفی و بررسی بازی Spellbreak که یکی از جدیدترین محصولات این سبک است ، بپردازیم.

بررسی بازی Spellbreak

گیم پلی بازی

مانند اکثر بازی ‌های این سبک، در Spellbreak هم تعداد زیادی بازیکن وارد یک نقشه می‌شوند و باید برای نابود کردن یکدیگر تلاش کنند. در نهایت هم آخرین بازیکن یا تیمی که زنده بماند، برنده بازی خواهد بود. این در حالی است که نقشه بازی به طور مداوم کوچک و کوچک‌تر می‌شود تا بازیکن‌ها به هم نزدیک‌تر شوند و فضای کمتری داشته باشند که این موضوع به جذابیت بازی هم کمک می‌کند.

در این بازی به جای اسلحه، از جادو برای نابود کردن دشمنان استفاده می‌کنید. در ابتدای بازی، از بین شش کلاس مختلفی که وجود دارند، باید یکی را انتخاب کنید. این کلاس‌ها شامل باد، آتش، یخ، صاعقه، سنگ و زهر می‌شوند که هر کدام از آنها دارای یک حمله اختصاصی و چند حمله فرعی هستند. هر بازیکن یک دستکش دارد که به وسیله آن می‌تواند جادوهای مختلف را به سمت دشمنان پرتاب کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Gotham Knights

جادوها را به ‌طور کلی می‌توان به دو دسته تقسیم کرد: جادوهای اصلی و قدرت‌های جادویی فرعی. برای استفاده از جادوهای اصلی باید حواستان به نوار «مانا» باشد، چون هر بار که از این جادو استفاده کنید، بخشی از این نوار خالی می‌شود و وقتی به انتها برسد، دیگر امکان استفاده از جادوی اصلی را نخواهید داشت. اما جادوهای فرعی دارای تایمر یا زمان‌سنج هستند. وقتی از آنها استفاده می‌کنید، بلافاصله یک تایمر به کار می‌افتد و تا وقتی که صفر نشود، مجددا نمی‌توانید همان قدرت را مورد استفاده قرار دهید.

یکی از ویژگی‌های جالب گیم پلی بازی Spellbreak آن است که شما علاوه بر دستکش اصلی خود، می‌توانید در حین بازی، دستکش دیگری هم پیدا کنید و بپوشید. قدرت دستکش‌ها با هم ترکیب می‌شوند و جادوهای قوی‌تری را به وجود می‌‌آورند. همین قابلیت، تنوع مبارزات بازی را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. بازی بتل رویال Spellbreak دارای المان‌های نقش‌آفرینی و روگ‌لایک هم هست که عمق بیشتری به گیم‌پلی بازی می‌دهند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های رانندگی اندروید

سیستم مورد نیاز بازی

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Spellbreak 2020:

  • سیستم عامل: ویندوز 7 نسخه 64 بیتی
  • پردازنده: اینتل Core i3-2100 با فرکانس 5 گیگاهرتز
  • حافظه رم: 4 گیگابایت
  • کارت گرافیک: انویدیا GeForce GT 640 یا ای‌ام‌دی رادئون R7
  • حافظه ذخیره‌سازی: 20 گیگابایت

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Spellbreak 2020 با بالاترین جزییات:

  • سیستم عامل: ویندوز 10 نسخه 64 بیتی
  • پردازنده: اینتل Core i5-6400 با فرکانس 2.70 گیگاهرتز
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک: انویدیا GeForce GT 960 یا ای‌ام‌دی رادئون R9
  • حافظه ذخیره‌سازی: 20 گیگابایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *