تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

کامپیوتر همه کاره MSI PRO 22XT 10M رونمایی شد

کامپیوتر همه کاره MSI PRO 22XT 10M

شرکت MSI فعالیت خودش را در سال 1986 با طراحی و تولید مادربرد و کارت‌های افزودنی در منطقه‌ی ژونگه شهر نیوتایپه اغاز کرد. در ابتدا محصولات این شرکت فقط در تایوان تولید می‌شدند اما پس از مدتی به منظور پاسخدهی به نیاز جهانی واحدهای تولیدی خودش را در شهرهای شنژن و کونشان چین افتتاح کرد. محصولات این برند از قدرت و کیفیت بالایی برخوردارند. کامپیوتر همه کاره MSI PRO 22XT 10M محصول جدیدی از این کمپانی می باشد که به تازگی معرفی شده است.

کامپیوتر همه کاره MSI PRO 22XT 10M

کامپیوتر همه کاره جدید ام اس ای به نمایشگر لمسی ۲۱٫۵ اینچ، پردازنده‌ی Intel Core i5-9400 و حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز می باشد. به گفته ام اس ای، PRO 22XT 10M به‌طور ویژه برای کاربران سازمانی تولید شده و ضمن داشتن فرم‌فاکتور باریک، در تلاش است بتواند کارهایی را که کسب‌و‌‌کارها در طول هر روز انجام می‌دهند، برعهده بگیرد. قیمت پایه‌ی آل‌این‌وان PRO 22XT 10M برابربا ۴۹۹ دلار است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش حذف نوتیفیکیشن ها در ویندوز ۱۰

نمایشگر لمسی PRO 22XT 10M پوششی خاص برای جلوگیری از روشنایی بیش از حد به‌دلیل انعکاس نور دارد و زاویه‌ی دید گسترده ارائه می‌دهد. این نمایشگر از وضوح 1080p استفاده می‌کند و به نور پس‌زمینه‌ی LED مجهز است تا روشنایی مناسبی به‌نمایش بگذارد. ام‌اس‌آی PRO 22XT 10M را به‌صورت پیش‌فرض با ویندوز ۱۰ هوم و به‌بازار عرضه می‌کند و قوی‌ترین مدل رایانه از تراشه‌ی Intel Core i5-9400 استفاده می‌کند.

این رایانه‌ی بدون کیس که از پردازنده‌ی گرافیکی مجتمع Intel UHD 630 بهره می‌گیرد، حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و حافظه‌ ذخیره ‌‌سازی ۲٫۵ اینچ SATAIII دارد. PRO 22XT با مانت VESA سازگار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *