بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی و فیلم برداری

بهترین دوربین‌های حرفه‌ای نیکون را بشناسید

بهترین دوربین‌های حرفه‌ای نیکون

نیکون یکی از اولین برندهای تولید دوربین عکاسی در جهان بوده که پس از یک قرن فعالیت، هنوز نامی معتبر در این صنعت است. محصولاتی همچون انواع دوربین عکاسی، لنز دوربین، دوربین‌های دوچشمی،‌ میکروسکوپ، برخی لنزهای پزشکی، ابزارهای اندازه‌گیری، دوربین اسلحه، تلسکوپ‌های زمینی و تجهیزات آزمایشگاهی تولید نیمه‌هادی‌ها، در دسته‌بندی محصولات نیکون قرار دارند. در این بخش قصد داریم بهترین دوربین‌های حرفه‌ای نیکون را به شما عزیزان معرفی کنیم.

معرفی بهترین دوربین‌های حرفه‌ای نیکون

Nikon D6

کانن با EOS-1D X Mark III جهش بزرگی در فناوری ایجاد کرد، اما Nikon D6 معمولی‌تر است. نیکون بدون شک خواسته است اطمینان حاصل کند که دارندگان D5 می‌توانند براحتی دوربین خود را به بهترین دوربین‌ حرفه‌ای جدید نیکون که دارای سیستم AF 105 نقطه‌ای جدید، عکسبرداری مداوم 14 فریم در ثانیه و حالت کم صدا 10.5فریم در ثانیه است، ارتقاء دهند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش عکاسی از برگ‌های پاییزی

نیکون همچنین تمرکز خود را روی گردش کار حرفه‌ای و گزینه‌های اتصال متمرکز کرده است، نه فقط فن آوری‌های اصلی. اگر می‌خواهید اولین DSLR ورزشی حرفه‌ای خود را خریداری کنید، Canon انتخاب خوبی است، اما اگر یک کاربر قدیمی نیکون هستید که کیفی پر از لنز دارد، D6 کاندیدای بارز ارتقاء بعدی شماست.

Nikon D850

برخی ممکن است بگویند D850 نقطه اوج رزولوشن DSLR است و شاید آخرین نسخه DSLR عالی باشد، اما خیلی عظیم الجثه نیست. . بدنه بزرگ و حجیم آن در دست احساس خوبی دارد و با لنزهای بزرگ این احساس عالی می‌شود، گرچه ممکن است AF در حالت Live View کند باشد، اما در حال حاضر یک دوربین قدرتمند و مدرن و همه جانبه است که هنوز هم مانند همان موقع معرفی یعنی سال 2017 خوب است.

این مطلب را هم ببینید
ایجاد احساسات توسط نور در عکاسی

Nikon Z7

Z7 مدلی است که ما به دلیل نکات مثبت، ارائه رزولوشن بالا، فیلم برداری خوب 4K، یک سیستم فوکوس خودکار عالی و طراحی جمع و جور اما ماهرانه، توصیه می‌کنیم. نیکون به طور مستمر دامنه لنزهای سری Z خود را تقویت می‌کند، در عین حال با استفاده از آداپتور FTZ نیکون می‌توانید از لنزهای DSLR نیکون نیز استفاده کنید.

اگر نیازی به رزولوشن عظیم Z7 ندارید ولی همچنان ویدئوهای عالی می‌خواهید نگاهی به مدل ارزان قیمت‌تر اما به همان اندازه قوی‌ Z6 بیاندازید، که در واقع کمی بیشتر از Z7 برای فیلمبرداری موفق است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *