بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بازی WWE 2K22 در رویداد WrestleMania 37 معرفی شد

بازی WWE 2K22

بازی WWE 2K22 شب گذشته در طی رویداد WrestleMania 37 توسط استودیو Visual Concepts و 2K Sports معرفی شد که در تیزر آن بخش های کوتاهی از بازی به نمایش گذاشته شده است.

بازی WWE 2K22

در این تیزر به شخصیت ری میستریو (Rey Mysterio) پرداخته شد و سازندگان با مقایسه او در نسخه قبلی، پیشرفت گرافیکی بازی را به طرفداران نشان دادند. جزئیات شخصیت ری میستریو بسیار زیاد بود و اگر بازی اصلی نیز شبیه این تیزر باشد،  WWE 2K22 از لحاظ گرافیکی بهترین نسخه این سری خواهد بود.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم، بهتر شدن انیمیشن‌های بازی هستند. انیمیشن‌های  WWE 2K22 به نسبت نسخه‌های قبلی خیلی روان‌تر بود و شاید اینگونه بتواند طرفداران قدیمی این سری را باز گرداند. بدون شک 2K Sports و استودیو Visual Concepts از بازخوردهای بدی که WWE 2K20 کسب کرد اطلاع دارند. شاید به همین خاطر چندین ماه زودتر بازی جدید را معرفی کرده‌اند.

این مطلب را هم ببینید
سونی: احتمال کمیاب شدن پلی استیشن 5 در سال 2022 زیاد است

عملکرد بازی WWE 2K20 به اندازه‌ای بد بود که استودیو تصمیم گرفت یک سال بیشتر روی نسخه جدید کار کند. سازندگان ادعا می‌کنند که این بازی کاملا متفاوت خواهد بود و گامی در مسیر درست است. با این وجود هنوز برای قضاوت زود است و باید منتظر تریلرهای بیشتری بمانیم.

هنوز تاریخ عرضه WWE 2K22 اعلام نشده‌ و انتظار می‌رود برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و پی‌سی منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *