اخبار تکنولوژی

گلکسی S21 FE با اگزینوس 2100 و اندروید 12 در گیگ بنج رویت شد

گلکسی S21 FE

سامسونگ برند مطرح و بی نظیری است که همه افراد بدون شک آن را می شناسند. این برند فوق العاده هر روزه در حال ابداع و طراحی شگفت انگیزترین محصولات روز دنیا می باشد. امروز نیز شاهد یک طراحی فوق العاده در گوشی های هوشمند سامسونگ به نام گلکسی S21 FE هستیم که با اگزینوس 2100 و اندروید 12 منتشر شد و نبض بازار فناوری را به صدا در آورد.

بررسی گلکسی S21 FE

از زمان گذشته تا کنون، سامسونگ همه روزه در حال ابداع و طراحی های جدیدی است که نشان دهنده موفقیت روز افزون این کمپانی مطرح است. به نوعی این برند هر روز در حال سوپرایز کردن مخاطبین خود با به روزترین و جدیدترین سطح از تکنولوژی می باشد. هنوز هم برندهایی وجود دارند که نتوانستند طراحی مشخصات انواع محصولات خود را حتی به پایین ترین مدل انواع گوشی های سامسونگ برسانند. با این حال سامسونگ حتی توانسته جلوتر از تکنولو.ژی قدم بردارد و از مشخصات فنی در محصولات و طراحی های خود استفاده کند، که تا کنون در هیچ نمونه دیگری نبوده است. به تازگی نیز گلکسی اس 21، اف ای توانسته به محبوبیت زیادی در بین مخاطبین برسد. از همه مهم تر استفاده از اگزینوس 2100 با اندروید 12 است که باعث شده این گوشی هوشمند مورد توجه زیادی قرار بگیرد.

البته لازم به ذکر است که طراحی ظاهری، ظرافت بی بدیل و رنگ بندی فوق العاده ای که در ساخت این گوشی فوق العاده خوش دست به کار برده است، در محبوب شدن آن همچنان بی تاثیر نمی باشد. ولی مشخصات فنی آن نیز زبان زد خاص و عام شده است. به این ترتیب امروزه جستجوی این مدل از گوشی سامسونگ و آشنا شدن با آن یکی از پرکاربردترین ها در صفحات وب تبدیل شده است. به نوعی این طراحی سامسونگ عجایبی از گوشی های هوشمند است که تا به این سال مانند آن در بازار فناوری رخ نداده بود. متاسفانه تاریخ دقیقی راجع به رونمایی و عرضه این محصول مشخص نشده است ولی مطمئنم که به این تاریخ نزدیک هستیم و طرفداران نیز می توانند به انتظار خود پایان دهند و شاهد طراحی جدید گلکسی S21 FE باشند.

این مطلب را هم ببینید
هدفون B&W PI7 سازگار با سیستم سرگرمی هواپیما معرفی شد

گلکسی S21 FE

گلکسی S21 FE با اگزینوس 2100 و اندروید 12 در گیگ بنج

شاید در زمان گذشته داشتن یک گوشی هوشمند و به روز چیز مهمی نبود. ولی امروزه این عامل به یکی از اصلی ترین موضوعات عصر بازار در بین مردم تبدیل شده است. هنوز هم در نظر برخی از کاربران اینکه فردی یک گوشی به روز داشته باشد اهمیتی ندارد ولی آن هایی که عاشق لاکچری بودن هستند می دانند که داشتن بهترین تلفن همراه چه احساس توصیف نشدنی را می تواند رقم بزند. به همین ترتیب عرضه خبرهایی راجع به طراحی بی نقص سامسونگ با اگزینوس 2100 و اندروید 12 قلب مخاطبین را تپش انداخت و کاری کرد تا آن ها بی صبرانه منتظر رسیدن چنین روزی باشند که بتوانند این تلفن همراه را با جدیدترین تکنولوژی در دست بگیرند.

برخی از دیگر از خبرها راجع به اینکه این گوشی با اگزینوس 2100 و تراشه 888 طراحی شده، منتشر شده است که برای افراد بسیار هیجان انگیز بود. همچنین طبق یک اسکرین شات در حساب توییتر، ذکر شده است که حتی این طراحی مورد آزمایش نیز قرار گرفته است و صحت آن ثابت شده است. گلکسی S21 FE توانسته در بنچمارک گیگ بنچ در بخش تک هسته ای ها امتیاز 1096 را کسب کند و البته این امتیاز هنوز هم مورد قبول اگزینوس قرار نگرفته است و سامسونگ توقع امتیازات بالاتری را دارد. این دستگاه با 8 گیگابایت رم توانسته است به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوشمند جهان با اندروید 12 شناخته شود و این برای کمپانی سامسونگ بی نظیر است.

زمان عرضه گلکسی S21 FE

همانطور که در ابتدا ذکر شد، با توجه به اینکه به این گوشی هوشمند توجه ویژه ای شده است، ولی باز هم سامسونگ برای عرضه آن تاریخ دقیقی را در نظر نگرفته است. ولی خوشبختانه این کمپانی ذکر کرده است که تا اواخر سال 2021 می توانید شاهد عرضه این تلفن همراه باشید. به این ترتیب تا اوایل سال آینده میلادی، مخاطبین عزیز می توانند بهترین سبک از گوشی دنیا را در دستان خود بگیرند و از آن نهایت لذت را ببرند. البته توقع مخاطبین از برند سامسونگ قطعا در نظر گرفتن یک زمان قطعی برای عرضه گلکسی S21 FE بود، ولی همین که باز هم می دانند تا اوایل سال آینده میلادی می توانند شاهد بهترین تکنولوژی بی سابقه قرن باشند، برای آن ها کفایت می کند.

این مطلب را هم ببینید
شیاومی بند 7 با نمایشگر بزرگتر و آلارم هوشمند از راه می رسد.

گلکسی S21 FE

تفاوت اسنپدراگون 888 و اگزینوس 2100 گلکسی S21 FE

نکته مهمی که راجه به عرضه این مدل از گوشی در بازار حائز اهمین است، این که سامسونگ قصد دارد تا گلکسی S21 FE  را با اسنپدراگون 888 و اگزینوس 2100 در تراشه های مختلفی در کشورهای مختلف عرضه کند ولی چیزی که مهم است این که مخاطبین می توانند ان را در کره جنوبی با مشخصات اصلی تهیه کند. البته لازم به ذکر است که این طور که مشخص شده است، تفاوتی در بین این دو وجود ندارد و اصلا نیازی نیست تا کاربران نگران چنین چیزی باشند و با خیال راحت می توانند این گوشی را با مشخصات ایده آل تهیه کنند. براساس بررسی های انجام شده تفاوت دو تراشه کم است و هر دو منحصر به فرد هستند. از آن جای که سامسونگ همیشه به فکر عرضه بهترین ها می باشد، نگرانی از این بابت برای مخاطبین باقی نخواهد ماند.

قیمت گلکسی S21 FE

بهتر است بدانید با توجه به موارد ذکر شده راجع به این طراحی، نباید توقع یک هزینه پایین را داشته باشید. البته لازم به ذکر است که باز هم سامسونگ همیشه در مقابل ارائه بهترین کیفیت، و به روزترین سبک دنیا هزینه و قیمت ارزنده ای را تعیین می کند. ولی هر قیمتی که برای ان در نظر گرفته شود، باز هم ارزش خریدن جدیدترین گوشی دنیا یعنی گلکسی S21 FE را دارد.

سخن پایانی

گوشی طراحی شده به روز سامسونگ با مدل گلکسی S21 FE با اگزینوس 2100 و اندروید 12 از به روزترین گوشی های هوشمندی است که هر کسی آرزوی آن را دارد. پس باید تنها تا زمان رونمایی ان صبر کنید تا شاهد جدیدترین سبک دنیا باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *