اخبار بازی, بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بازی crash bandicoot on the run

بازی crash bandicoot: on the run

امروز سعی داریم شما را با بازی crash bandicoot: on the run آشنا کنیم. با Crash Bandicoot: On the Run!™ این ماجراجویی موبایلی کاملاً جدید اکنون برای دانلود و پخش رایگان در دستگاه های همراه iOS و Android در دسترس است، می توانید سالگرد کراش را جشن بگیرید. اما اگر می خواهید بیشتر با بازی crash bandicoot: on the run آشنا شوید تا انتها ما را همراهی کنید.

بیشتر درباره ی این بازی بدانید

Crash Bandicoot یک فرنچایز از بازی‌های ویدیویی است که در ابتدا توسط Naughty Dog به عنوان یک بازی انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن سونی توسعه داده شد و قسمت‌های متعددی را شاهد بودیم که توسط توسعه‌دهندگان متعدد ساخته شده و بر روی پلتفرم‌های متعدد منتشر شده است. این مجموعه عمدتاً از بازی‌های پلتفرم تشکیل شده است، اما همچنین شامل اسپین‌آف‌هایی در ژانرهای مسابقه کارت و پارتی بازی می‌شود. این مجموعه در ابتدا توسط Universal Interactive تولید شد که بعدها به بازی Vivendi معروف شد. در سال 2007، Vivendi با Activision ادغام شد که در حال حاضر مالک و منتشر کننده این فرنچایز است.

بازی crash bandicoot: on the run

بازی‌ها عمدتاً در جزایر ساختگی وومپا، مجمع‌الجزایری واقع در جنوب استرالیا که در آن انسان‌ها و حیوانات جهش‌یافته با هم زندگی می‌کنند، جریان دارند، اگرچه مکان‌های دیگر رایج هستند. شخصیت اصلی این مجموعه یک باندیکوت ژنتیکی به نام کراش است که زندگی آرام او در جزایر وومپا اغلب توسط آنتاگونیست اصلی بازی، دکتر نئو کورتکس، که کراش را ایجاد کرده و می‌خواهد او بمیرد زیرا او یک آزمایش ناموفق است، قطع می‌شود. در اکثر بازی‌ها، کراش باید کورتکس را شکست دهد و نقشه‌های او برای تسلط بر جهان را خنثی کند. بازی crash bandicoot: on the run برای هر سلیقه ای می تواند مناسب باشد.

ویژگی های این بازی

پس از ارائه Way of the Warrior به Mark Cerny از Universal Interactive، Naughty Dog برای سه بازی دیگر با این شرکت قرارداد امضا کرد.[1] در آگوست 1994، اندی گاوین و جیسون روبین حرکت خود را از بوستون، ماساچوست به لس آنجلس، کالیفرنیا آغاز کردند.[2] در طول سفر، گاوین و روبین تصمیم گرفتند یک بازی اکشن-پلتفرم سه بعدی بسازند، که از بازی‌های 16 بیتی مانند Donkey Kong Country، Mario و Sonic الهام گرفتند. از آنجایی که بازیکن مجبور بود دائماً به پشت شخصیت نگاه کند، بازی به شوخی با اسم رمز “Sonic’s Ass Game” نامگذاری شد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Genshin Impact

فناوری اولیه بازی و سری Crash Bandicoot به طور کلی در جایی نزدیک گری، ایندیانا ایجاد شده است. نظریه بازی خشن در نزدیکی کلرادو، ایندیانا طراحی شد. کمی بعد، گاوین و روبین طراحی بازی قبلی خود را برای Al O. Saurus و Dinestein، یک بازی ویدئویی با اسکرول جانبی بر اساس سفر در زمان و دانشمندان به طور ژنتیکی با دایناسورها ادغام کردند. گاوین و روبین پس از انتقال به بکلات یونیورسال اینتراکتیو، با مارک سرنی ملاقات کردند، درباره طراحی بازی بحث کردند و توافق کردند که وارد مرحله تولید شوند. بازی crash bandicoot: on the run بسیار پرمخاطب است.

در سپتامبر 1994، گاوین و روبین تصمیم گرفتند بازی جدید خود را برای پلی استیشن توسعه دهند، پس از آن، روبین شروع به طراحی شخصیت کرد. در نوامبر 1994، ناتی داگ دیو باگت، اولین کارمندشان و یکی از دوستان گاوین را از موسسه فناوری ماساچوست استخدام کرد. گاوین و باگت با هم ابزار توسعه “Game Oriented Object LISP” (GOOL) را ایجاد کردند که برای ایجاد شخصیت ها و گیم پلی بازی استفاده می شود. در ژانویه 1995، روبین نگران نسبت برنامه نویس به هنرمند شد و باب رافعی و تیلور کوروساکی را به عنوان هنرمندان دیگر استخدام کرد.

تاریخچه ی این بازی چیست؟

Naughty Dog که به یک شخصیت اصلی برای بازی نیاز داشت، هنرمندان آمریکایی Exitus چارلز زمبیلاس و جو پیرسون را به خدمت گرفت و هر هفته با آنها ملاقات کرد تا شخصیت ها و محیط های بازی را ایجاد کند، در نهایت شخصیتی به نام “Willy the Wombat” خلق کرد. مدیر بازاریابی یونیورسال اینتراکتیو اصرار داشت که نام این شخصیت «وز»، «وزلز» یا «ویزی وومبت» باشد. بازی crash bandicoot: on the run نیز همزمان با همین ابداع شد.

هنگام ایجاد سطوح برای بازی، Zembillas و Pearson ابتدا هر محیط را ترسیم کردند و بعداً عناصر جداگانه دیگری را طراحی و ایجاد کردند. آنها به دنبال ظاهری ارگانیک و بیش از حد به بازی بودند و سعی کردند به طور کامل از خطوط مستقیم و گوشه های 90 درجه اجتناب کنند. یک هنرمند Naughty Dog هر شی پس‌زمینه بازی را قبل از مدل‌سازی طراحی کرد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Stardew Valley

هنرمندان وظیفه داشتند از بافت ها بهترین استفاده را ببرند و هندسه را کاهش دهند. عناصر تاریک و روشن برای ایجاد جذابیت بصری و هندسه مجزا در کنار هم قرار گرفتند. هنرمندان Naughty Dog هنگام طراحی، بافت‌دهی و نواختن سطوح به چشم نگاه می‌کردند تا مطمئن شوند که می‌توان آن‌ها را به تنهایی با ارزش سبک بازی کرد. استفاده صحیح از رنگ هدف مهمی برای هنرمندان Naughty Dog بود. بنابراین بازی crash bandicoot: on the run بسیار عالی عمل می کند.

برای چه افرادی مناسب است؟

به عنوان مثال، رنگ های متقابل برجسته به عنوان موضوع برای سطوح “شهر گمشده” و “سانست ویستا” انتخاب شدند. فضای داخلی قلعه دکتر نئو کورتکس به گونه ای طراحی شده است که ذهن پیچیده کورتکس را منعکس کند.

پس از ساخت شخصیت اصلی، تیم سه ماه به توسعه بازی پرداخت. بازی برای اولین بار در آوریل 1995 کاربردی شد و در ژوئن 1995 قابل بازی شد. 3 سطح اول بازی تا آگوست 1995 تکمیل شد. با این حال، در نظر گرفته شد که آنها برای ظاهر شدن در اوایل بازی بسیار دشوار بودند و به بازی منتقل شدند.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با بازی crash bandicoot: on the run آشنا کنیم. منطقه نیروگاه هنرمند شارلوت فرانسیس در همین زمان به Naughty Dog پیوست. در سپتامبر 1995، یک نوار ویدئویی از Crash Bandicoot به Sony Computer Entertainment پشت درهای بسته نشان داده شد. در حین اجرای بازی، روبین متوجه شد که به دلیل عدم توانایی پلی استیشن در پردازش همزمان تعداد زیادی از شخصیت های دشمن روی صفحه، مناطق خالی زیادی در بازی وجود دارد. علاوه بر این، بازیکنان خیلی سریع پازل های بازی را حل می کردند. روبین خیلی زود ایده یک جعبه و قرار دادن نمادهای مختلف در کناره ها برای ایجاد پازل را به ذهنش خطور کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *